Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z passatem b5 2001 1.9tdi zamula

22 Lut 2011 11:20 2624 5
  • Poziom 10  
    witam.....jestem tu początkujący i szukam porady....Otóż mam paska 2001r 101koni tdi.wieczorem zgasiłem a rano jak odpaliłem muł.....podłaczyłem komp i pokazał przepływke i zawór podcisnienia turba...po przekroczeniu tak 2500obr troche ożywał.zamieniłem przepływke z innego paska i ożył wiec zakupiłem nową i wszystko ok...ale niee długo...po przekroczeniu właśnie znowu tak 2500-2800obr zamuli go tak że pomaga tylko wył i włączenie silnika i znowu jest ok a na komp pokazuje zawór podciśnienia turbiny....wymieniłem go ale problem pojawia sie ten sam.Wątpie by coś było zapieczone bo fakt...cieknie troche z egr ale czyściłem cały dolot i w dodatku pokonywałem trase legnica katowice non stop i szedł jak burza 180 non stop i ciągle mocny...co może być bo ja już nie mam sił na niego strach wyprzedzać
  • Poziom 11  
    Sprawdź sztange od turbiny czy pracuje prawidłowo, może sie przycinać.
    Przytarte kierownice powietrza turbiny lub grucha od sztangi.
  • Poziom 9  
    Sprawdź ten egr jest częstą przyczyną. Często pomaga tylko wyczyszczenie.
  • Poziom 29  
    Może w podciśnieniach trzeba pogrzebać. A może map sensor coś szwankuje.
  • Poziom 10  
    Już mi sie wydaje że problem rozwiązany..:Dwyjąłem i sprawdziłem ruch sztangi...okazało sie że trochę ją blokuje gdy gruszka nie jest podłączona czyli bez podciśnienia....jak sie okazało to kierowniczki były zatarte tzn gdy każdy po kolei sprawdzałem to na jednej łopatce był wyczuwalny zadziorek