logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dell Optiplex GX280 - Wybór nowej płyty głównej do 200 PLN

dragusz 22 Lut 2011 17:18 4151 7
REKLAMA
  • #1 9188226
    dragusz
    Poziom 2  
    Witam!
    Jakiś czas temu kupiłem gotową skrzynkę od Della - optiplex gx280 small deskop. Problemy zaczęły się, gdy dorzuciłem nowy ram i grafikę. Bios nie zaskakuje, lampki migają jak im sie podoba a wiatrak wyje jakby samolot startował. Czytałem sporo o wadach w tej płycie głównej i powiem szczerze że nie mam ochoty ani funduszy w ciągły remont płyty. Przekładanie kości RAM troszkę pomaga ale to rozwiązanie na krótką metę i za bardzo nie pomoże.

Postanowiłem wiec wymienić płytę główną na nową, niestety nie orientuję się w temacie. Dlatego też zwracam sie o pomoc i radę w wyborze. Jak już mówiłem finansowo u mnie krucho (jestem biednym studentem) więc mogę wydać max 200 pln na nowy sprzęt. RAM, grafika i reszta podzespołów jest sprawna, dlatego też chcę wymienić samą płytę główną.
  • REKLAMA
  • #2 9188552
    yogi009
    Poziom 43  
    Ocena: 2650
    A ja tam używam spokojnie tego wadliwego modelu i nie narzekam. Najpierw dobierz odpowiednie moduły pamięci, u mnie pracują 4 po 512MB i jest ok, a też dokładałem. Jak rozwiążesz temat pamięci, spróbuj włożyć grafikę.
  • REKLAMA
  • #3 9191724
    dragusz
    Poziom 2  
    nie chcę używać wadliwego sprzętu... dlatego właśnie chcę ją wymienić. Na chwilę obecną płyta włącza się za n-tym razem dopiero, i to po przełożeniu większości części. Płyta była już raz przez to w naprawie i więcej nie zamierzam się w to bawić. Dlatego też proszę o pomoc w doborze sensownego zamiennika

przeglądałem oferty na allegro i wpadło mi w oko kilka modeli:

http://allegro.pl/4xsata-ddr2-audio-8-1-8xusb-pci-ex-s-775-i1471649400.html

http://allegro.pl/msi-ms-7293-via-ddr2-pci-e-gwar-nowa-f-vat-i1469709236.html