Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nissan Primera p10 2,0+lpg (gaśnie).

Jarosław 1808 07 Mar 2011 12:57 2843 6
  • #1 07 Mar 2011 12:57
    Jarosław 1808
    Poziom 10  

    Witam ...
    Mam problem z moim Nissanem. Mianowice problem polega na tym że:
    Auto rano odpala bez problemu, ale po przejechaniu ok 0,05 km i wyłączeniu silnika za skarby świata nie chce odpalić. Nie odpala ani na gazie ani na benzynie. Kręcę rozrusznikiem i nic. Akumulator się rozładuje, a auto nie zapali. Po odczekaniu kilku godzin i naładowaniu akumulatora, pali bez problemu.Tak się dzieje przeważnie zimą. Latem nie było problemu. Dodam tylko że w aucie jest instalacja autronic al 700 z emulatorem sondy lambda. Efekt ten też występuje jak cały czas jadę ,coś na moment przycina auto ale jak jest rozpędzony to chwilkę się przydusi i pojedzie dalej.Jak zgaśnie to kaplica.Efekt jest dość dziwny ,ale wydaje mi się że zależny od temp silnika. Tak się dzieje jak lekko nagrzeje się silnik bo na zimnym, po nocy pali od pierwszego kopa. Proszę o pomoc co może być nie tak.

    0 6
  • #2 07 Mar 2011 15:23
    wgmajster
    Poziom 10  

    zacznij od sprawdzenia stanu instalacji, oraz składu mieszanki na gazie.
    najlepiej wyłącz instalke i zobacz czy na samej benzynie objawy bedzie taki sam

    0
  • #3 09 Mar 2011 19:41
    Jarosław 1808
    Poziom 10  

    Witam
    Sprawdziłem stan instalacji.Jest wszystko ok.Jak tylko nie staje nigdzie i nie wyłączam silnika wszystko ok.jak sinik się rozgrzeje i go wyłączę też pali na dotyk. Najgorszy stan jest, tak jak pisałem na początku zaraz po uruchomieniu auta jak lekko się rozgrzeje.Po przejechaniu max 2 km.

    0
  • #4 09 Mar 2011 20:42
    wojtekryba
    Poziom 32  

    Próba na samym PB potem dalsze rozważania

    0
  • #5 09 Mar 2011 21:07
    Jarosław 1808
    Poziom 10  

    ok sprawdzę i dam znać.

    -1
  • #6 11 Paź 2011 20:01
    Jarosław 1808
    Poziom 10  

    Witam
    Po długiej walce i wymianie przewodów świec palca zapłonowego.Oraz kilku wizyt u Fachowca przez jakiś czas jeździłem.Do dziś gdy wszystkie objawy wróciły.Mianowicie po przejechaniu ok 13 km.Zgasiłem auto pod szkołą córki i kaplica nie odpaliło ani na gazie ani na paliwie.W związku z tym mam pytanie w jaki sposób blokuje paliwo w momencie jazdy na gazie.Zaworu zamykającego jak to było przy gaźniku nie stwierdziłem. Bo może to jest przyczyną.Otwiera i zalewa silnik bo podaje i gaz i paliwo.Po 4 godzinach stania odpala od pierwszego kopa.A przed tym można było zakręcić się na śmierć i nic...

    1
  • #7 18 Paź 2011 22:08
    Jarosław 1808
    Poziom 10  

    Witam.....
    Problem rozwiązałem, cała sobota spędzona na walce i autko działa jak złoto.Przyczyny były dwie jedna to, zacinający się termostat, który uniemożliwiał nagrzanie się cieczy do odpowiedniej temperatury, i tym samym ogrzania parownika do wystarczającej temp. A drugi problem to mały prześwit na kolanku od parownika w wyniku czego po dodaniu większej ilości gazu parownik zamarzał i podawał gaz w formie ciekłej, mieszanka gazu i paliwa skutecznie zalewała świece na kilka godzin.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo