logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć zestaw 2+1 (pasywny subwoofer) do wzmacniacza stereo?

jhack 03 Lis 2004 18:38 878 1
REKLAMA
  • #1 958395
    jhack
    Poziom 11  
    Witam, zakupilem zestaw kolumn + sobwoofer, chcialbym sie dowiedziec jak podlaczyc to pod wzmacniacz ?(archirum przejzalem, jest troche tematow ale zadnego nie ma dla chlopa panszczyznianego, przynajmniej moj chlopski rozum tego nie przyjal pozatym jest maly szczegol ktory wyroznia moj problem)

opisz mojego zestawu:
    2 satelitki + sobwoofer (pasywny), szczegol wyrozniajacy moj zestaw od innych jest taki, ze lacze satelity z sobwooferem najpierew (sa wejscia w sobwooferze na kolumny) i sobwoofer ze wzmacniaczem (prawy kanal + lewy), czyli nie podlaczam satelitek bezposrednio do wzmacniacza, jestem zielony z elektroniki i wybaczcie jesli to jest normalne

jeszcze raz pytanie dla jasnosci, jak podlaczyc to do wzmacniacza stereo ?? jaki wzmacniacz ewentualnie kupic zebym mogl sie cieszyc ze swojego nowego nabytku ? prosze o rade w miare prostym jezykiem
  • REKLAMA
  • #2 958511
    livekiller
    Poziom 16  
    Ocena: 6
    Tak jak opisałes to tak powinno wygladac podłaczenie tego zestawu, czyli wzmacniacz podłączasz do gniazd do tego przeznaczonych w subwoferze, a do subwofera satelitki, mam podobny zestaw Tonsila i własnie tak go podłaczam. Inne podłaczenie nie wchodzi w gre z dwóch powodów: skoro subwofer ma wyjscia na satelitki i jest przystosowany do pracy z nimi to nie powinien byc podłaczany bez nich do wzmacniacza, a po drugie w subwoferze zapewnie znajduje sie zwrotnica która obcina niskie częstotliwości (tzw. basy) dla satelitek, bo po co mają odtwarzac basy jak robi to subwofer. Dlatego podłaczaj tak jak napsiałem, tylko pamietaj żeby nie pomylić się z plusami i minusami, jak podłaczysz jeden kanał odwrotnie w subwoferze to basy beda stłumione.