Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

program do pdf

04 Lis 2004 05:28 1787 18
  • Poziom 26  
    czy jest mozliwosc przerobienia pliku *.pdf na plik np *.doc tak zeby nie stracic zawartosci pliku i ukladu tekstu w nim jesli tak to przy pomocy jakiego narzedzia mozna to uczynic
  • Poziom 22  
    Próbowałem kilku programów do tego typu konwersji, ale żaden z nich nie dawał rady... zawsze cos było nie tak: a to obrazki "pouciekały", a to formatowanie szlag trafił. Jedyny program. który daje sobie w miarę dobrze z konwersją a ściślej - z improtem pedeefów, to COREL. Niestety, jego wadą jest, że trzeba importować po jednej stronie... całego dokumentu sie nie da (chyba, ze w najnowszej wersji sie coś zmieniło).
  • Poziom 20  
    Niestety to prawda nie da sie całego pliku pdf zaimportować ja również używam Corela po obrobce całkiem nieźle wychodzi
    "emeryt" jakich ty programów używales do przeróbki? mozesz podać nazwy? chętnie bym spróbował co to za magia wychodzi
    Pozdrawiam DEMkO
  • Poziom 26  
    Należy użyć programu OCR np. FineReader. Od 6 wersji ma już chyba rozpoznawanie z pdf-ów... to jest najlepszy sposób.
  • Poziom 14  
    Jest program do przerobienia z doc na pdf i z z pdf na kazdy z wielu formatów i przy tym nic nie tracisz, a program nazywa sie Adobe acrobat. Kontakt w tej sprawie na mailu lukasz.odyjas(malpa)poczta.fm
  • Poziom 29  
    odyszaw napisał:
    Jest program do przerobienia z doc na pdf i z z pdf na kazdy z wielu formatów i przy tym nic nie tracisz, a program nazywa się Adobe acrobat

    Nieprawda, ten program to Adobe Distiler który jest osobnym elementem pakietu Adobe Acrobat, sa tez takie rodzynki jak PDFMAker.
    Pozdrowka
  • Poziom 16  
    Ja jestem za bobo. Program jest spokens!
  • Poziom 14  
    Po pierwsze Adobe Distiler służy TYLKO do tworzenia PDF'ów, w temacie było jak zrobić konwersję PDF->DOC!

    Po drugie pełny Adobe Acrobat nie wygeneruje plików DOC! Owszem potrafi wyrzucić plik np. w obrazkach, txt, ale nie w DOC!

    Po trzecie podaję listę programów które doskonale konwertują PDF->DOC (właściwie to na RTF ale wystarczy otworzyć w Wordzie i zapisać jako DOC):
    Abbyy Pdf Transformer 1.0
    Converter Professional 2.0
    Pozostaje jeszcze plugin do pełnego Acrobata: BCL Drake 5.0.

    Reszta programów tego typu jest zupełnie do bani, nawet nie próbuj. Programy wymienione przeze mnie zostały w kolejności od najlepszych do najgorszych. Wszystkie są płatne, ale dostępnę są wersje trialowe/demo.
  • Poziom 14  
    sorry PDF Converter Professional 2.0 a nie Converter Professional 2.0 :)
  • Poziom 26  
    a wie ja probowalem abbyy pdf transformer i pdfgrabber ale z pliki o zawartosci 35 stron przekonwertowal do pliku doc tylk 3 strony
  • Poziom 29  
    Biję sie w piers, co innego myslałem co innego napisłem, oczywiscie! kolega _MST_ ma w 100% racje. Przepraszam za zamieszanie
    Pozdrowka
  • Poziom 14  
    fido napisał:
    a wie ja probowalem abbyy pdf transformer i pdfgrabber ale z pliki o zawartosci 35 stron przekonwertowal do pliku doc tylk 3 strony


    Który tak zrobił pierwszy czy drugi?

    Wymienione przeze mnie programy to jedyne sesnowne rozwiązanie. W pliku wynikowym dostajesz idealne odwzorowanie pliku pdf.

    Od razu mówie że programy typu PDF2Word czy PdfGrabber są wysoce beznadziejne.
  • Poziom 26  
    to ze otrzymywalem nie wszystkie strony robil abbyy ipdfgrabber, skorzystalem z scansoft pdf converter i jest lala wszystko chodzi i nawet sa wszystkie strony, dzieki wszystkim
  • Poziom 14  
    fido napisał:
    to ze otrzymywalem nie wszystkie strony robil abbyy ipdfgrabber, skorzystalem z scansoft pdf converter i jest lala wszystko chodzi i nawet sa wszystkie strony, dzieki wszystkim


    Jeśli chodzi o ABBYY... to może wersja demo/trial tak działa po prostu.
  • Poziom 26  
    wlasnie abbyy to byl program trialowy i moze wlasnie dlatego tak konwertowal
  • Warunkowo odblokowany
    Wie ktoś jak się nazywa i gdzie znajdę, plugin do Worda, którym można zapisywać PDFy ???????????????????? Z góry dzięki.
  • Poziom 12  
    ABBYY PDF Transformer 1.0 to silne i łatwe w użyciu narzędzie do konwersji, które konwertuje dokumenty PDF do plików nadających się do edycji.
    Bezbłędnie integruje się z programem Eksplorator Windows i aplikacjami pakietu Microsoft Office - Word, Excel i Outlook.

    Program ten umożliwia:
    Otwieranie plików PDF w programie Microsoft Word.

    Otwieranie plików PDF w programie Microsoft Excel.

    Zapisywanie plików PDF w formacie DOC/RTF.
    Zapisywanie plików PDF w formacie XLS.
    Zapisywanie plików PDF w formacie HTML.

    Zapisywanie plików PDF w formacie TXT.

    Konwertowanie załączników poczty elektronicznej w formacie PDF do formatów umożliwiających edycję.
    Dostępny jest także Kreator ABBYY PDF Transformer, który prowadzi użytkownika przez cały proces konwersji plików.

    Szybką i bezbłędną konwersję zapewniają następujące cechy:
    Możliwość wyboru stron do konwersji.

    Określanie języków użytych w dokumencie PDF.

    Opcja zmniejszenia wielkości pliku wynikowego.


    Program dostępny poprzez torrenta.