Kris0511 napisał: ie powiedziałem że prywatnie ale ze fajerą. To nie jest TIR co ma tacho, że godzina wyskoczy i idziesz spać. A jak chcesz dokładnie muj ostatni tydzień to proszę przelicz sobie.: Od poniedziałku do piątku spałem 8 godzin minus załadunek minus rozładunek zrobiłem 4,300km. To nie chwalenie tylko tak wygląda praca kierowcy na busie w międzynarodowym transporcie.
Jak to się ma twój przebieg do prywatnych emeryckich przejażdżek około 15kkm/rok. Poco ta ironia że ty to w miesiąc , ( zawodowo!!).
Kris0511 napisał: A te twoje bajki o nawet 9L ai o 11L przy grandzie to wsać sobie daleko bo dla "miastowego" jak to wielu nazywa to nie osiągalne. Ja miałem do pracy 25km w jedną strone, więc w obie 50km i 50 zł. mnie to kosztowało wiosną 11 roku. Jestem kierowcą kartingowym więc można brać poprawkę na styl jazdy "ostry" ale espace nie ma lżej a spala o 5L mniej i Benz. i Gazu.
Ty i tobie podobni ze swoim stylem jazdy i ciągłym pośpiechem nie osiągniecie niskiego zużycia paliwa.
Ja podawałem swój przebieg i spalanie samochodu służącego do celów prywatnych, gdzie mi się nigdzie nie śpieszy , życie zawodowe odpuściłem , czasami dorabiam aby podbudować budżet. W vojku zazwyczaj przy przyspieszaniu nie przekraczam 2500 obrotów , normalnie 1300-2000 obrotów się toczę trochę ponad 90km/g, Dzięki temu mam takie spalanie i od kilku lat nie mam problemu z wydatkami na mandaty i spokój z psami.
Kris0511 napisał: jak jednemu dałem to za 2-3 godziny zadzwonił "wez pan zabieraj to coś bo kolektora ssącego nie mogą zdiąć" takie fachowce. Jak dałem tym co zamontowali gaz to bez zdejmowania kolektora się obeszło.
Druciarstwo: syf z odwiertów poszedł do cylindra a same odwierty tam gdzie sięgnęli wiertarka i gwintownikiem. Psuja ci silnik a ty ich chwalisz
Kris0511 napisał: Myśl co piszesz mamy 2012r. a nie 1993, bo instalacje do v6 myśle że da się zamontować i za 1500 zł tylko koby chciał tankować 20L co 100 km.