Witam
Jak w temacie posiadam opla Astrę F z alternatorem Bosch 70 A
Mam taki problem Jak silnik i alternator jest zimny ładowanie mam ponad 14 V dokładnie w granicach 14,20 V przy wyłączonych światłach jak włączę światła
utrzymuje się w granicach 13,80 V czyli wychodzi że jest ok.
Ale jeśli silnik i alternator się nagrzeje ładowanie bez włączonych świateł podczas jazdy (jeżdżę na ledach) ładowanie spada do 13,60 -13,70 a ja włączę światła to jakieś 13,40V.
Czy takie zachowanie jest normalne czy coś siada w alternatorku .
Wymieniałem już regulator ,akumulator mam roczny bezobsługowy.
Co może być przyczyną ?
Jak w temacie posiadam opla Astrę F z alternatorem Bosch 70 A
Mam taki problem Jak silnik i alternator jest zimny ładowanie mam ponad 14 V dokładnie w granicach 14,20 V przy wyłączonych światłach jak włączę światła
utrzymuje się w granicach 13,80 V czyli wychodzi że jest ok.
Ale jeśli silnik i alternator się nagrzeje ładowanie bez włączonych świateł podczas jazdy (jeżdżę na ledach) ładowanie spada do 13,60 -13,70 a ja włączę światła to jakieś 13,40V.
Czy takie zachowanie jest normalne czy coś siada w alternatorku .
Wymieniałem już regulator ,akumulator mam roczny bezobsługowy.
Co może być przyczyną ?