logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Seat Leon 1.6 2000 r. Wysokie spalanie, falujące obroty, brak mocy, zapach benzyny

puzyn_07 02 Cze 2011 21:14 1466 3
REKLAMA
  • #1 9570948
    puzyn_07
    Poziom 1  
    Witam, jestem laikiem więc mam nadzieję ze nie dostane za coś obskoku :) Mam Leona 16 benzynę z 200 roku. Samochód jakiś czas temu zaczął palić 13-14 litrów paliwa przy normalnej dość spokojnej jeździe. W samochodzie została wymieniona sonda lambda, ale to nic nie pomogło. Samochód nadal pali tyle samo a do tego teraz stracił zupełnie moc, obroty falują w zakresie od 400 do 1000 obr, jak również szarpie dość mocno. Dzisiaj zobaczyłem ze stan oleju w silniku zmniejszył się o połowę i że poci się w okolicach filtra powietrza i mechanizmu z linką gazu. Gdy go odpaliłem i odkręciłem korek oleju który znajduje się na górnej części silnika zauważyłem zupełny brak oleju. Nie wyskakiwał jak w innych samochodach, korek był zupełnie suchy. A gdy powąchałem bagnet czułem zapach benzyny. Czy ktoś może mi powiedzieć co może być przyczyna tych wszystkich objaw?? Dodam że samochód bardzo dobrze pali wiec to nie są chyba problemy z ciśnieniem na cylindrze. Z góry dziękuje za pomoc i mam nadzieje że nie pohańbiłem tego forum swoim wpisem.
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 9570976
    Barton-wlkp
    Poziom 21  
    Ocena: 90
    Falowanie to możliwość uszkodzenia silnika krokowego, co do reszty objawów, to diagnostyka komputerowa pod obciążeniem
  • REKLAMA
  • #3 9571002
    hefid
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 6174
    Post był raportowany.

Na forum obowiązuje REGULAMIN i "przyklejone" do niego pytania wraz komentarzami.
    Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany

Popraw błędy i interpunkcję. Użyj przycisku PISOWNIA -->