Witam,
Mam Astrę F 1,4 8 zaworową z przebiegiem 190.000 km.
Mam następujący problem - dosyć ciężko wchodzą w nim biegi tzn dźwignia przy włączaniu 2 oraz 3 natrafia na jakby sprężysty opór (trochę gumowaty).
Auto kupiłem jak miało 2 lata i przebieg 135.000 km - więc zrobiony na trasach. Reszta dojechana została w 7 lat po mieście.
Wczoraj zerwała mi się linka sprzęgła, którą wymieniałem około 8 miesięcy temu.
Linka zerwała się około 6 cm od mocowania przy pedale na prostym odcinku.
Dziś zawiozłem auto do mechanika i czekam na wymianę linki, ale zostałem poinformowany, że zrywanie linki to może być efekt słabego sprzęgła lub zatartego sworznia łapy sprzęgła. Sprzęgło jest chyba od nowości, ale działa w moim przekonaniu poprawnie. Proszę jednak o opinie czy mechanik może mieć rację czy chce mnie naciągnąć na kolejne pare stówek.
Michał
Mam Astrę F 1,4 8 zaworową z przebiegiem 190.000 km.
Mam następujący problem - dosyć ciężko wchodzą w nim biegi tzn dźwignia przy włączaniu 2 oraz 3 natrafia na jakby sprężysty opór (trochę gumowaty).
Auto kupiłem jak miało 2 lata i przebieg 135.000 km - więc zrobiony na trasach. Reszta dojechana została w 7 lat po mieście.
Wczoraj zerwała mi się linka sprzęgła, którą wymieniałem około 8 miesięcy temu.
Linka zerwała się około 6 cm od mocowania przy pedale na prostym odcinku.
Dziś zawiozłem auto do mechanika i czekam na wymianę linki, ale zostałem poinformowany, że zrywanie linki to może być efekt słabego sprzęgła lub zatartego sworznia łapy sprzęgła. Sprzęgło jest chyba od nowości, ale działa w moim przekonaniu poprawnie. Proszę jednak o opinie czy mechanik może mieć rację czy chce mnie naciągnąć na kolejne pare stówek.
Michał