Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Po regeneracji reduktora auto traci moc po nagrzaniu i gaśnie LANDI le98

16 Cze 2011 21:40 3892 9
  • Poziom 12  
    Problem mam taki jestem +/- 500km po regeneracji reduktora LANDI LE98 problem z nim był taki że auto na zimnym silniku nie jeździło na gazie i palił 16l gazu... W innym aucie miałem tak samo tylko że parownik LOVTEC po regeneracji wszystko chodziło wyśmienicie...

    Landi zregenerowałem i niby też jest ok ale jak auto się nagrzeje np 20km traci moc np jadę w pewnym momencie spadek mocy naciskam sprzęgło auto gaśnie... auto próbuje odpalić na LPG, odpala i po 1sec gaśnie, jak poczekam ok. 30min odpala normalnie,ale znowu do nagrzania...Co może być powodem usterki bo gazownik którego mam w okolicy jednoznacznie stwierdził ze parownik do wymiany "bo parownika się nie regeneruje" ale tak samo stwierdził z drugim autem lecz powiedziałem mu dopiero po ustawieniu, to stwierdził że nie możliwe ze regenerowany...

    Proszę o porady czy to wina parownika czy może czegoś innego z czym może mogę sobie sam poradzić dzięki temu forum ...

    Pozdrawiam i liczę na odp.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    elek1977 napisał:
    Problem mam taki jestem +/- 500km po regeneracji reduktora LANDI LE98 problem z nim był taki że auto na zimnym silniku nie jeździło na gazie i palił 16l gazu... W innym aucie miałem tak samo tylko że parownik LOVTEC po regeneracji wszystko chodziło wyśmienicie...

    Landi zregenerowałem i niby też jest ok ale jak auto się nagrzeje np 20km traci moc np jadę w pewnym momencie spadek mocy naciskam sprzęgło auto gaśnie... auto próbuje odpalić na LPG, odpala i po 1sec gaśnie, jak poczekam ok. 30min odpala normalnie,ale znowu do nagrzania...Co może być powodem usterki bo gazownik którego mam w okolicy jednoznacznie stwierdził ze parownik do wymiany "bo parownika się nie regeneruje" ale tak samo stwierdził z drugim autem lecz powiedziałem mu dopiero po ustawieniu, to stwierdził że nie możliwe ze regenerowany...

    Proszę o porady czy to wina parownika czy może czegoś innego z czym może mogę sobie sam poradzić dzięki temu forum ...

    Pozdrawiam i liczę na odp.


    Instalacja II gen.?
  • Poziom 12  
    Właśnie się tego pytania bałem bo nie wiem czy pierwszej czy drugiej zakładana w 2004roku

    Ma komputerek od sondy, silniczek krokowy na wężu i "śrubę" wiec wnioskuje że 2-druga gen.
  • Poziom 25  
    Reduktory LANDI są bardzo oporne na naprawę - daj sobie spokój
  • Poziom 15  
    Witam. Mam reduktor Landi Le98 problem polega na tym że na zimnym silniku woogóle nie chodzi i muszę czekać aż silnik osiągnie pełną temperaturę i wtedy wszystko jest OK . Na poprzednim parowniku jaki miałem a był to MMgaz chodził i na zimnym i gorącym . Co to może być za przyczyna ?
  • Poziom 12  
    Witam. Na wyjściu gazu z reduktora 1-weszego stopnia musisz ustawić 0,8 atm i sprawdzić, czy dźwignia od głównej membramy jest prawidłowo osadzona i domyka gaz.
  • Poziom 15  
    Nie za bardzo wiem jak ustawić te 0.8 atm. Dodam że jest to instalka I generacji .
  • Poziom 12  
    Sprawdź ciśnienie wykręcając korek od kanału I stopnia i podłanczając w to miejsce manometr. W tym czasie dźwignia od zaworu II stopnia całkowicie zamknięta. Podłącz przewód z sprężonym ciśnieniem 4-5 atm, tam gdzie jest dopływ płynnego LPG. Manometr powinien wskazywać 0,8 atm +/- 0,05 atm. Jeżeli tak nie jest to zawór nie domyka, albo sprężyna za mocno (większe ciśnienie) lub za słabo dociska zawór (ciśnienie za małe).
  • Poziom 29  
    Czy masz jakiś analizator spalin?. Po każdej naprawie albo wymianie reduktora, musisz ustawić mięszankę. Landi le98 ma jak przypuszczam rawór regulacyjny dopływu gazu na przewodzie gumowym za reduktorem, który jest regulowany jak przypyszczam kompem od gazu, który zbiera parametry z czujnika temperatury, potencjometra przepustnicy i sondy lambda,. Tak wię trochę roboty przed Tobą żeby to sprawdzić. Osobiście sprawdziłbym emisję spalin, na początek
  • Poziom 15  
    Wygląda na to że , w domowych warunkach i bez odpowiednich przyrządów nic nie zwojuje . Spróbuje jeszcze odkręcić pokrywę z membrana i poluzuje tą śrubke na dzwigięnce wewnątrz - może to coś da. Ale bardzo dziękuje za pomoc,