logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór roweru górskiego do jazdy po drogach i terenach górzystych w Polsce

anna14 20 Cze 2011 18:10 2251 8
REKLAMA
  • #1 9633464
    anna14
    Poziom 13  
    Ocena: 13
    Uczę się w szkole średniej i chciałabym kupić nowy rower. Rower ten ma służyć do jazdy po drogach , czasem po terenach zielonych. Mieszkam w południowej Polsce w terenach górzystych. Kolarka odpada , myślałam o rowerze górskim. Jest spory wybór a jestem laikiem w tych sprawach i nie chciałabym kupić roweru przez internet a później żałować. Jaki model polecacie? Prosiłabym o linki gdzie można ich kupić z podanym oznaczeniem modelu
  • REKLAMA
  • #2 9633530
    c4r0
    Poziom 36  
    Ocena: 565
    IDŹ DO SKLEPU. Do porządnego sklepu rowerowego. Tam Ci dobrze doradzą i wytłumaczą. Możesz pooglądać rowery, może nawet wypróbować, a potem jak jakiś się spodoba to nie musisz go kupować w sklepie tylko możesz przez internet. Rodzajów rowerów jest bardzo dużo a "rower górski"to też szerokie pojęcie mające pod sobą przynajmniej kilka rodzajów. Powiem tyle, że można kupić bardzo dobry rower w dobrej cenie nawet w sklepie, a w internecie albo w hipermarketach możesz się wpakować na coś co wygląda "fajowo" ale jest warte jedną trzecią tej ceny albo w ogóle nie nadaje się do jazdy. Po prostu idź/pojedź do sklepu rowerowego i pogadaj tam na żywo z ludźmi, którzy się dobrze na tym znają.
  • REKLAMA
  • #3 9633678
    anna14
    Poziom 13  
    Ocena: 13
    Brat miał rower Kross na którym mi się dobrze jeździło i zaczęłam szukać taki w internecie. Oto link tylko zmieniły się modele gdyż minęło 5 lat http://rowery.shop.pl/view/496/.
  • #4 9634146
    c4r0
    Poziom 36