logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak poprawić jakość dźwięku Sennheiser HD 555 na laptopie?

uros02 21 Cze 2011 21:36 1494 3
REKLAMA
  • #1 9637639
    uros02
    Poziom 10  
    Witam i proszę o radę,

posiadam kultowe słuchawki senki hd 555, używam ich wyłącznie do laptopa. Po pierwsze nie jestem zadowolony z jakości dźwięku który pewnie wynika ze słabej karty dźwiękowej "Conexant High Definition SmartAudio 221". Przypuszczam, że to badziew.

Po drugie słuchawki po prostu się marnują. Mogłem kupić o wiele tańsze a z laptopem grałyby tak samo.

Teraz zastanawiam się co zmienić? Czy kupować wzmacniacz? Jednak kupować wzmacniacz pod słuchawki to chyba nie rozsądne.

Czy kupić zewnętrzną kartę dźwiękową? Z tym, że nie mam doświadczenia z takim sprzętem i nie wiem czy to byłoby skuteczne.

Czy może zainwestować w wzmacniacz słuchawkowy? tutaj niestety też jestem zielony.

A może jest inne lepsze rozwiązanie? Zależy mi przede wszystkim na jakości.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 9637808
    runcle
    Poziom 15  
    Ocena: 17
    Co byś nie podłączył do laptopa to i tak go 'uziemisz' na stole. Programowo jedynie można się pobawić equalizerem. Co można zrobić:
    Kupić zewnętrzną kartę, może będzie lepiej.
    Kupić wzmacniacz słuchawkowy, byle jaki kilka stówek i jedynie masz potencjometr do głośności.
    Wykonać wzmacniacz słuchawkowy (jeżeli masz cierpliwość do wykonania przyzwoitej obudowy), są tu na forum jakieś gotowe projekty, ale to raczej nie są wykwintne konstrukcje tylko projekty z gazet, kitów etc.
    Kupić używany wzmacniacz HI-FI, w przyszłości podłączysz kolumny, wysterujesz w pełni słuchawki, masz regulatory basu, balansu, wysokich tonów, etc.
    Jak korzystam z ostatniego rozwiązania jakaś tam karta dźwiękowa, dobry wzmacniacz + porządne słuchawki. Jestem w pełni zadowolony z efektów.
  • REKLAMA
  • #3 9637892
    uros02