Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Subwoofer aktywny Dibeisi DBS-N1215A wyłącza całe CarAudio

Melwin90 18 Jul 2011 19:26 3516 7
    Melwin90
    Level 2  
    Witam Was.
    Od razu zaznaczę, że jestem kompletnym laikiem dlatego też znalazłem się tu by zacherpnąć choć odrobinę fachowej pomocy i wskazówek. Zakupiłem taki oto subwoofer aktywny LINK do mojej Mazdy 3. Wiem, że subwoofer nie jest wysokich lotów, ale nabyłem go tylko dlatego że był bajecznie tani a chciałem oszczędzić głośników fabrycznych w samochodzie gdyż lubię "mocniej" zagrać... O ile z podpięciem wszystkiego uporałem się z pomocą ojca elektronika tak o problemie który wystąpił nie mamy już zielonego pojęcia gdyż robiliśmy taką instalację pierwszy raz. Mianowicie: Subwoofer mam podpięty do świateł (automatyczne przy przekręceniu stacyjki) tak by nie czerpał akumulatora na postoju - radio może sobie grać a on dostaje moc dopiero wtedy gdy zapalą się kontrolki i światła. W czym rzecz - wyjechałem z nim dziś po raz pierwszy i po jakimś czasie przed dotarciem do pracy po prostu całe CarAudio fabryczne oraz Subwoofer zamilkły. Przerażony dojechałem do pracy, zaparkowałem i wyłączyłem samochód w obawie że cała instalacja fabryczna siadła razem z moją gwarancją (autko jest nowe...). Przekręciłem ponownie stacyjkę zapalając światła i oto eureka! CarAudio razem z Sub'em ruszyło od nowa. Po pracy podwożąc kolegę sprawdzaliśmy czy nie ma to czegoś wspólnego z mocą z jaką gram i ewentualnymi obciążeniami. Podkręcając głośniej szybko audio nam padło po raz kolejny. Zjechałem z trasy, zapaliłem samochód od nowa i znów grało. Jadąc do domu starałem się grać raczej "przeciętną" mocą i długo działało po czym nagle znów sytuacja się powtórzyła... Jak wcześniej wspominałem nikt z mojego grona nie zna się na CarAudio więc zostałem z problemem i nie wiem w czym tkwi przyczyna oraz co zrobić bo nie chciałbym popsuć fabrycznej