Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Karcher K620M - niskie ciśnienie

08 Sie 2011 14:03 12604 3
  • Poziom 12  
    Witam,
    jestem na etapie naprawy Karchera K620M.Nie nabijał ciśnienia, z lancy był strumień o niewielkim ciśnieniu zasilania, po dłuższym naciśnięciu pistoletu czasami ciśnienie wzrastało, ponadto myjka chodzi cały czas(nie wyłącza się po zwolnieniu przycisku pistoletu).

    Rozebrałem całość i zacząłem czyścić.
    1.Pierwsze spostrzeżenie - uszczelka uszkodzona - 5.365-172.0 (część nr 9 rysunek poniżej)
    Karcher K620M - niskie ciśnienie

    2.Olej barwy "kawa z mlekiem", widocznie woda dostała się do komory olejowej

    moje pytanie jest odnośnie wymiany uszczelniaczy na tłoczyskach, czy wystarczy wymienić uszczelniacze wysokociśnieniowe 6.365-341.0??? (element nr 7 na rysunku poniżej).

    Karcher K620M - niskie ciśnienie

    proszę o sugestie co jeszcze sprawdzić lub co i jak zregenerować w tym karcherze zanim zacznę go składać.dziękuję z góry za pomoc

    wyczyściłem pompę,wymieniłem uszkodzoną uszczelkę, olej zalałem nowy, wymieniłem oringi na zaworze nadmiarowym i przesmarowałem go smarem silikonowym - efekt jest taki, że myjka włącza się i wyłącza, praca "pulsacyjna" bez naciskania spustu, jak nacisnę spust to myjka chodzi normalnie i ciśnienie jest moim zdaniem ok.

    pewno przyczyn może być wiele.
    dzięki za pomoc
  • Poziom 10  
    Miałem podobny problem tylko w modelu 3.79, okazało się że jest pęknieta głowica w pobliżu zaworka ciśnieniowego.
  • Poziom 10  
    Witam ja na twoim miejscu sprawdził bym zaworki koszykowe zazwyczaj przez nie pulsuje cisnienie jesli chodzi o wode w oleju to dla pewnosci przydaloby sie wymienić pierscienie olejowe a koszyczki mozna sprawdzic w prosty sposób wyciagasz na zewnątrz nalewasz na nie wody jesli trzymaja wode to so sprawne


    Proszę poprawić post - regulamin pkt.3.1.13 [dzimi]
  • Poziom 10  
    Zgadzam się ze staszko05 prawdopodobnie kłopoty z głowicą. A uszczelki w przypadku gdy masz mleko w oleju wymienia się wodne i olejowe oraz tłok prawdopodobnie porysowany.