Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Computer ControlsComputer Controls
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

HONDA ACCORD

19 Feb 2003 20:21 5263 5
  • Level 19  
    Witam . Ma mam troche broblemów z tym autem :) . NO wiec jeśli auto jest zimne to jest ok . Jeśli sie rozgrzeje nagle zaczyna sie dusić i gaśnie . Po pokręceniu rozrusznikem łapie i puszcza łapie i puszcza . Az w końcu złapie i znowu . Przed ta usterka zauważyłem ze spadły troche obroty jałowe . Jest to wersja z silnikiem 2,0 16V na gaźniku rocznik 1992 . Czy istnieje możliwość ze padł czujnik temperatury zasysanego powietrza . Albo ze pada zapłon na rozgrzanym silniku . Moze mieliście jakieś doświadczenia . Nieraz bywa tak przy 2 tyś ze wydaje dźwiek podobny do kulawego spalania mieszanki na jednym cylindrze . A przy dłuższych obrotach na poziomie 3tyś auto nagle gaśnie . Rozebrałem aparat zapłonowy i wygląda ze jest dobrze . Iskra jest na wszystkich przewodach . Swiece sa nowe i kopułka też . za co sie łapać bo juz nie mam pojęcia . Jak sprawdzić czujnik temperatury ? Jaka jest elektronika w tym gaźniku ? JAkie sa jeszcze czujniki które moga mieć wpływ na te parametry . Dodam jeszcze ze niekiedy auto sie zalewa a niekiedy świece sa czyste . Widać tylko na nich charakterystyczne ślady bogatej mieszanki .
    Pozdrawiam :)
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Level 11  
    Może pomocny będzie link do obszernej instrukcji serwisowej tego modelu dostępnej on-line, w wersji angielskiej:

    http://www.honda.co.uk/owner/AccordManual/index.html

    Świetny link dla grzebiących pod maską.
    Nie wiem jak w wersji gażnikowej, ale w przypadku auta z wtryskiem bywały problemy z głównym przekażnikiem (main relay) zasilającym między innymi pompę paliwową. Luty mocujące sam przekażnik do płytki drukowanej wewnątrz pod pokrywką przekażnika wymagać mogą przelutowania. Typowa usterka w przypadku tego modelu. Nie wiem, czy to akurat ten problem, ale warto sprawdzić. Przekażnik znajduje się z lewej strony pod kierownicą (pod deską rozdzielczą).
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Level 19  
    Link jest rewelacyjny, dlaczego nie ma takiego dla nissana ; -(((


    Pozdrowienia

    Mathev
  • User removed account  
  • Level 12  
    Sprawdz czy nie przeskoczyl Ci pasek rozrzadu!Pozdrawiam!
  • Level 19  
    Witam
    No i sprawa została finalnie zakończona !! Winny był transformator WN . Było na nim malutkie pęknięcie i tam uciekała iskra . Gdy silnik sie nagrzewał padała iskra lecz nie do końca . Dzieki za pomoc i zwracam uwagę na to zeby sprawdzać jakość iskry a nie tylko jej istnienie .
    Pozdrawiam