logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Zlecę] Zrobienie przetwornicy świetlówkowej 2x36w

Lockie 02 Paź 2011 23:09 2496 11
REKLAMA
  • #1 9987480
    Lockie
    Poziom 2  
    Witam, posiadam popularny garaż typu "BLASZAK" niestety nie mam w nim napięcia 230v to chyba oczywiste dlaczego :wink: Dlatego chciałbym zlecić wykonanie zaawansowanemu użytkownikowi.Przetwornica ma współpracować z popularnymi świetlówkami T8 36w, przed wykonaniem takowego projektu chciałbym zobaczyć kosztorys :D
    Edit:
    Sory że nie daje punktów gdyż jestem początkującym userem i nie mam ich zasobów
    Kontaktuj się z ogłoszeniodawcą poprzez Prywatną Wiadomość (ikonka PW).
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 9988592
    Lockie
    Poziom 2  
    satgal napisał:
    Do tego celu najlepiej zastosować diody LED a oświetlenie wykonasz sam.

Diody led są jak dla mnie zasłabe więc nie chce mieć oświetlenia opartego na led ach i żarnikach :)
  • REKLAMA
  • #4 9988677
    bestler
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 895
    Zainwestuj w DOBRE oświetlenie ledowe! Ledy GU-10 z marketu są do bani - kup coś porządnego i będziesz zadowolony a pobór mocy nieporównywalnie mniejszy niż świetlówki.
  • #5 9997577
    RAPELC
    Poziom 17  
    Ocena: 15
    Ledy 30 watowe (barwa zimna) dadzą więcej światła niż świetlówki, a widmo ich światła jest takie że będziesz lepiej widział niż przy tych 2-ch świetlówkach. Są łatwo dostępne od zaraz i wcale nie takie drogie. Trzeba tylko dobrze je schładzać, więc spory radiator najlepiej z wentylatorkiem. Napięcie zasilania 24V a prąd 1,3A przy pełnej mocy. Oczywiście zasilacz prądowy najlepiej z regulacją prądu. Jak obniżysz prąd gdzieś do 0,9A to praktycznie nie zauważa się zmniejszenia jasności, a mniej się grzeje.
    W sklepie tego nie kupisz, ale masz hurtownie elektroniczne w necie a Google je znajdzie.