logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Eplan P8 - projekt tylko do odczytu, znaczenie ikonki pieczątki

sasa1111 11 Paź 2011 14:38 3060 1
REKLAMA
  • #1 10015765
    sasa1111
    Poziom 10  
    Witam

Mam zapytanie odnośnie projektu w ePlanie P8. Co oznacza zakolorowana ikonka (wygląda jak pieczatka) obok nazwy projekty zaznaczona na zrzucie. Również spotkałem szarą i brak. Mój problem jest taki że mogę otworzyć projekt tylko do odczytu i nie wiem czemu. Czy ktoś kto zabezpieczał projekt (zaznacze że otwieram z rozszerzenia *.zw1) dodał możliwość tylko do odczytu. Za bardzo nie znam się na ePlanie i nie wiem gdzie leży problem.

Pozdrawiam

Załącznik skasowałem.
    Instrukcja zamieszczania zdjęć oraz obrazków na forum https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2053101.html
    [retrofood]
  • REKLAMA
  • #2 10050182
    Antares64
    Poziom 12  
    Ocena: 10
    Co prawda w Eplanie poruszam się od niedawna i nie wszystko jeszcze udało mi sie poznać, ale mniej więcej wygląda to tak:
    "Szara pieczątka" oznacza, że wygenerowana została (być może któraś z kolei) "rewizja" dokumentacji, ale projekt jako taki nie został jeszcze w pełni skompletowany.
    Kolorowa oznacza, że projekt już jest kompletny, co z kolei skutkuje załączeniem funkcji "Write Protection".

Jeśli nie jest wymagany żaden poziom autoryzacji, to można sobie przy pomocy Utilities -> Revision Control -> Remove Write Protection "przywrócić" możliwość edycji.

Natomiast bawiąc się w Utilities -> Revision Control -> Change tracking -> ...
    można sobie generować i kasować kolejne wersje projektu.

PS.
    Nie jestem do końca pewien czy jest to już w ustawieniach domyślnych włączone, czy trzeba to sobie włączyć samemu, ale na 100% to jest, że jeśli będziemy edytować taką nieskompletowaną rewizję, to na zmienianych stronach pojawi się nam napisik "DRAFT".

PS2.