logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dobór wzmacniacza do głośnika 300W i potrzebne kable audio

Kinko 04 Gru 2004 10:34 1728 15
REKLAMA
  • #1 1035169
    Kinko
    Poziom 12  
    Tak jak napisałem w temacie jestem amatorem Audio .
    Chciałem się zapytać o podstawowe rzeczy ; jeśli bede miał głośnik 300wat to jaki bedzie musiał być wzmacniacz??Ile bedzie kosztował?? Jakie kable są potrzebne do połączenia Wzmacniacza + Głośnika ??

Z góry dziękuje za odpowiedź :)
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 1035296
    nelik1987
    Poziom 31  
    Ocena: 428
    pisz do mnie na ggg ja mnie nie mam to zaostawiaj widomosci na gg i nie zakładaj nowych tematów dla takiego czegoś co napisałeś albo jak kuz to zadawaj konkretne pytania ale wal na gg do mnie napewno ci pomogę
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 1035381
    Wojtek.zse
    Poziom 31  
    Ocena: 52
    Następnym razem nie pisz takich postów w Audio bo jest to forum o naprawie fabrycznego sprzętu. Po pierwsze musisz konkretnie zadać pytanie. Głośnik 300W ale do czego będziesz go używać?? Jaka jest jego impedancja 4Ω czy 8Ω. Będzie pracować w jakiejś kolumnie czy może subwoofer?? Nagłaśniać chcesz własny pokój czy może jakąś większą sale?? Jaka to jest moc 300W maxymalna czy RMS tego głośnika?? Moc wzmacniacza z reguły powinna być mniejsza od mocy głośnika, aby za szybko nie "zajechać" głośnika. Przewody łączące wzmacniacz z kolumnom grube-płyną przez nie znaczne prądy- najlepiej miedź beztlenowa. Koszty zależy czy wzmacniacz będziesz robić sam no i oczywiście na czym(tranzystor-bipolarny, unipolarny- lampa, scalak) czy kupisz fabryczny wzmacniacz. Podaj więcej szczegółów. Najlepiej pisz na gg albo na PW.
    Pozdrawiam
  • Pomocny post
    #4 1035836
    micho a
    Poziom 35  
    Ocena: 138