logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zacząć tworzyć własne układy elektroniczne jako elektro-mechanik?

nunek3 23 Paź 2011 21:57 9238 24
REKLAMA
  • #1 10058909
    nunek3
    Poziom 9  
    Wiatm wszystkich

Jestem nowy więc zapytam. Od czego można zacząć przygodę z elektroniką ponieważ jestem elektro-mechanikiem i co nieco wiem na temat elektroniki chciałbym to rozwinąć do takiego stopnia, żeby samodzielnie tworzyć płytki jakieś układy itp.

Mam kilka pomysłów co chciałbym zrobić ale uważam, że to zbyt głębokie wody jak na początek a nie chce kopiować bezmyślnie czyiś pomysłów

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 10058924
    maniek1818
    Poziom 22  
    Ocena: 260
    nunek3 napisał:
    Mam kilka pomysłów co chciałbym zrobić ale uważam, że to zbyt głębokie wody jak na początek

Ile kolega ma lat?
    nunek3 napisał:
    Od czego można zacząć przygodę z elektroniką ponieważ jestem elektro-mechanikiem

Proponuję jakieś sterowanie silniczkami. Tylko nie wiem o jak zaawansowane pomysły chodzi koledze.
  • REKLAMA
  • #3 10059200
    nunek3
    Poziom 9  
    Lat 27 (skończone). Jeśli chodzi o pomysły to coś w kierunku automatyka, sterowania, inteligentne domy itp. Ja wiem, że co poniektórzy powiedzą zaraz, że to koszta, że to drogie i dużo czasu w wiśle upłynie zanim się nauczysz robić płytek ( projektować i trawić ) ale ja odpowiem, że mi się nie spieszy i, że w tym kierunku pracuje więc mam motywacje

Myślałem zrobić sterownik do podlewania ( taki żeby rozumieć co jest do czego i czemu jest tak a nie inaczej )
  • #4 10059234
    excray
    Poziom 41  
    Ocena: 656
    nunek3 napisał:
    Od czego zacząć przygodę z elektroniką

Od przeczytania istniejących tematów na elektrodzie o takim samym bądź zbliżonym tytule gdzie już wszystko napisano.
  • #5 10067048
    nunek3
    Poziom 9