Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

co robić aby się poszkolić ? :D

04 Jun 2015 22:07 1119 17
  • Level 9  
    No witam, jestem początkującym elektronikiem, i chciałbym abyście mi dali jakieś pomysły które mógłbym wykorzystać w praktyce aby się trochę podszkolić. żebym zbudował jakiś układ czy coś, nie też bardzo zaawansowane ale też nie typu jak podłączyć diodę led do baterii..
    Liczę na waszą pomoc, pozdrawiam Miłosz :d
    [30.03.2021, webinar elektroda] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • User removed account  
  • Level 32  
    Zasilacz 0-30V sterowany procesorem z wyświetlaczem pokazującym pobór prądu na wyjściu.
    Przetrenujesz spory zakres wiedzy.

Wystarczająco ambitny pomysł?
  • Level 9  
    Dasej, a mógłbyś podesłać mi jakiś schemat do tego ? Szukałem, ale większość jest w ogóle do siebie nie podobne.
    I jakie mniej więcej podzespoły będą potrzebne ?
  • Level 32  
    @kivoPL

Wybacz pytanie. Czy Ty chcesz się czegoś na uczyć i coś po prostu złożyć?

Jak chcesz coś sobie złożyć to Kolega @Joker dał Ci gotowe linki. Poszukaj sobie czegoś i zacznij.

A jak chcesz się coś nauczyć to życzę powodzenia. Trzeba dużo czytać lub iść na jakiś kurs.
  • Level 9  
    No nauczyć, ale... od czegoś muszę zacząć chyba... Wątpię, żebym to złożył i się czegoś nauczył jak czegoś kompletnie nie wiem.
  • Level 32  
    Jak wiesz co to jest tranzystor, rezystor, miernik i lutownica to w czym problem.
    Spokojnie za szybko się podajesz.
    Procesor. Arduino + LCD 16x2. Różnych kursów w necie jest mnóstwo.
    Zasilacz. Szukasz prostego schematu zasilacza regulowanego i łączysz to z arduino.
    Potem dokładasz do arduino pomiar prądu.

I masz gotowy projekt.
  • Level 11