logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Simatic S7 - początkujący załadowanie najprostszego programu

ojciec10 25 Paź 2011 15:46 1837 4
  • #1 10064326
    ojciec10
    Poziom 20  
    Ocena: 113
    Witam.
    Jestem bardzo początkujący w programowaniu sterowników PLC.
    Mam zainstalowanego STEP 7. Chcę uruchomić najprostszy program który zapali diodę Q0.0 np po przyciśnięciu I0.0.
    Jak ma wyglądać program do tego? Czy to tylko dwa styki czy należy jeszcze "Uruchomić" Jakieś bity systemowe?
    Pytam ponieważ kiedyś bawiłem się z TWDLCDA i oprogramowaniem TwidoSoft.
    Komunikację mam poprzez USB. Do sterownika mogę wysłać program, po uruchomieniu nic się nie dzieje. Kiedy coś chcę zdownloadować z niego to nic mi nie pokazuje.
    Może dla niektórych może wydawać się to śmieszne ale proszę o pomoc. Najlepiej na gg 1630646 dziękuję
  • #2 10064869
    pawel_konin
    Poziom 20  
    Ocena: 19
    ojciec10 napisał:
    Witam.
    Jestem bardzo początkujący w progrmaowaniu sterowników PLC.
    Mam zainstalowanego STEP 7. Chcę uruchomić najprostszy program który zapali diodę Q0.0 np po przyciśnięciu I0.0.
    Jak ma wyglądać program do tego? Czy to tylko dwa styki czy należy jeszcze "Uruchomić" Jakieś bity systemowe?
    Pytam ponieważ kiedyś bawiłem się z TWDLCDA i oprogramowaniem TwidoSoft.
    Komunikację mam poprzez USB. Do sterownika mogę wysłać program, po uruchomieniu nic się nie dzieje. Kiedy coś chcę zdownloadować z niego to nic mi nie pokazuje.
    Może dla niektórych może wydawać się to śmieszne ale proszę o pomoc. Najlepiej na gg 1630646 dziękuję

Wystarczy wejscie i wyjscie napisane w dowolnym języku a tak nawiasem mówiac to w logice siemensa download to wgrywanie programu do sterownika a upload to sciaganie tak sobie wymyslili.
  • #3 10066084
    sq9jjh
    Specjalista elektryk
    Ocena: 271
    Witam. Wystarczy poszukać na forum Link.