Witam!
Mam problem centralą satela ca-10 4.4 +sygnalizator spl-2010.
Instalacja działała bardzo dobrze do pewnego momentu czyli jak nie chcący włączyłem alarm, sygnalizator (wył) i świecił prawidłowo. Po skasowaniu alarmu wywaliło błąd przeciążone wyjście out1 , w tej chwili po wywołaniu alarmu sygnalizacja optyczna działa a akustyka przez może tylko sekundę.
Więc nie rozumiem dlaczego tak się dzieje było dobrz i nagle jest źle?
Z ciekawości odkręciłem obudowę centrali i troche pokombinowalem.
Sygnalizator mam podłączony kolejno com out1 com out2
czyli. masa, out1(akustyka) ,masa, out2(optyka) czyli chyba standartowo i powinno działać ale działa tylko optyka. Więc podłączyłe wszystko pod out2 i wszystko działa jak należy z tym że wywala (awaria czy nieobciążone out1 coś takiego).
Dlaczego out1 przestał nagle prawidłowo dzialać(za mało prądu czy cos takiego)
Chciałbym aby było tak jak oryginalnie było zamontowane do out1 i out2.
Jestem amatorem w tych sprawach więc proszę o wyrozumiałość ale troche elektroniką się interesuję
Czekam na sugestię i podpowiedzi.
Mam problem centralą satela ca-10 4.4 +sygnalizator spl-2010.
Instalacja działała bardzo dobrze do pewnego momentu czyli jak nie chcący włączyłem alarm, sygnalizator (wył) i świecił prawidłowo. Po skasowaniu alarmu wywaliło błąd przeciążone wyjście out1 , w tej chwili po wywołaniu alarmu sygnalizacja optyczna działa a akustyka przez może tylko sekundę.
Więc nie rozumiem dlaczego tak się dzieje było dobrz i nagle jest źle?
Z ciekawości odkręciłem obudowę centrali i troche pokombinowalem.
Sygnalizator mam podłączony kolejno com out1 com out2
czyli. masa, out1(akustyka) ,masa, out2(optyka) czyli chyba standartowo i powinno działać ale działa tylko optyka. Więc podłączyłe wszystko pod out2 i wszystko działa jak należy z tym że wywala (awaria czy nieobciążone out1 coś takiego).
Dlaczego out1 przestał nagle prawidłowo dzialać(za mało prądu czy cos takiego)