Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lodowka Bosch KGV2604, KGV2605 czujnik temperatury

quell 02 Sty 2012 22:35 3283 0
  • #1 02 Sty 2012 22:35
    quell
    Poziom 17  

    Witam wszystkich,
    Odgrzebalem temat poniewaz wlasnie naprawilem taka lodowke. Rozwiazanie problemu znalazlem oczywiscie tutaj, na Elektrodzie. To co opisze jest kompilacja tego co znalazlem plus troche od siebie. Bazowalem na temacie:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=182414&highlight=kgv2604


    Zanim zabralem sie do wycinanie wyciagnalem zlacze od czujek w module i zmierzylem opor. Brazowe kabelki to masa, jasnoniebieski to ten, ktory nas interesuje. U mnie miernik nic nie pokazywal czyli rozwarty (uszkodzony).
    Pierwsza sprawa 2604 oraz 2605 maja czujke w tym samym miejscu. Srodek wyciecia u mnie byl 37 cm od gory oraz 8cm od lewej strony, mierzac od zewnetrznych krawedzi lodowki.
    Czyli tak jak opisano w poscie, ktory wkleilem wykonalem wszystko jak opisano. Wycialem fragment obudowy, wydrapalem pianke i dostalem sie do zaklejonej czyms lepkim rurki z przewodem czujki.
    Co do termistorka..jak sie szuka parametrow, to trzeba sprawdzic co podaje sprzedawca, niektorzy podaja wartosc przy 20 C niektorzy przy 25. Zasada jest taka, ze w miare spadku temp rezystancja wzrasta.
    Ja uzylem 4.7K przy temp 25C, czyli przy 20C bedzie okolo 6K.
    Przylutowalem kabelki, wsadzilem w koszulke termo z klejem silikonowym i juz. Mozna w sumie zwykla koszulke i wypelnic silikonem (ale nie takim budowlanym).
    Zamiescilem fotki wyciecia oraz jak wygladal uszkodzony termistor.
    Mam nadzieje, ze post sie przyda.

    Lodowka Bosch KGV2604, KGV2605 czujnik temperatury

    Lodowka Bosch KGV2604, KGV2605 czujnik temperatury

    0 0