Witam.
Posiadam Seata Ibizę 97r silnik 1.4 AEX przebieg 135 000 (na pełnym wtrysku)
auto kupiłem pół roku temu od dziadka który miał je od nowości. silnik bardzo dziwnie chodził lecz kupując auto myślałem ze to wina kabli wysokiego napięcia bo były w tragicznym stanie. Auto podpiełem pod VAG'a - jedynie błąd adaptacji przepustnicy. po wykonaniu adaptacji bez zmian
Silnik pracuje na 3 cylindrach na wolnych obrotach, bardzo nim trzęsie dławi się lecz moc ma dobrą przyspieszenie również.
Wymieniłem:
Kable wysokiego napięcia
Kopułkę
Palec
Cewkę zapłonową
świece NGK
Rozrząd kompletny
Uszczelkę pod głowicą ( było masło pod korkiem )
Czujnik cieczy chłodzącej
Termostat
Silnik chodzi jak chodził bez zmian dalej na 3 cylindry.
Na gazie i na benzynie chodzi tak samo.
Kompresja była sprawdzana wszystko ok
tłoki pierścienie uszczelniacze wszystko w jak najlepszym porządku
Jedynie co zauważyłem że jak wypnę kabel z aparatu zapłonowego z 3 cylindra silnik chodzi tak samo nie ma różnicy w pracy silnika. lecz iska niby na kablu od aparatu zapłonowego jest, gruba niebieska.
Przepustnica była czyszczona nie było reakcji.
Kable były zamieniane świeca też na 3 cylindrze też brak reakcji.
Dziś po podpięciu Vag'a takie błędy
1087
uszkodzenie w ustawieniach podstawowych - BŁĄD SPORADYCZNY
1087
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Proszę o pomoc może ktoś zna rozwiązanie zagadki...
Mój mechanik nie ma pojęcia... a mam dość wymieniania rzeczy zbędnych metodą " a może to to"
Posiadam Seata Ibizę 97r silnik 1.4 AEX przebieg 135 000 (na pełnym wtrysku)
auto kupiłem pół roku temu od dziadka który miał je od nowości. silnik bardzo dziwnie chodził lecz kupując auto myślałem ze to wina kabli wysokiego napięcia bo były w tragicznym stanie. Auto podpiełem pod VAG'a - jedynie błąd adaptacji przepustnicy. po wykonaniu adaptacji bez zmian
Silnik pracuje na 3 cylindrach na wolnych obrotach, bardzo nim trzęsie dławi się lecz moc ma dobrą przyspieszenie również.
Wymieniłem:
Kable wysokiego napięcia
Kopułkę
Palec
Cewkę zapłonową
świece NGK
Rozrząd kompletny
Uszczelkę pod głowicą ( było masło pod korkiem )
Czujnik cieczy chłodzącej
Termostat
Silnik chodzi jak chodził bez zmian dalej na 3 cylindry.
Na gazie i na benzynie chodzi tak samo.
Kompresja była sprawdzana wszystko ok
tłoki pierścienie uszczelniacze wszystko w jak najlepszym porządku
Jedynie co zauważyłem że jak wypnę kabel z aparatu zapłonowego z 3 cylindra silnik chodzi tak samo nie ma różnicy w pracy silnika. lecz iska niby na kablu od aparatu zapłonowego jest, gruba niebieska.
Przepustnica była czyszczona nie było reakcji.
Kable były zamieniane świeca też na 3 cylindrze też brak reakcji.
Dziś po podpięciu Vag'a takie błędy
1087
uszkodzenie w ustawieniach podstawowych - BŁĄD SPORADYCZNY
1087
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Proszę o pomoc może ktoś zna rozwiązanie zagadki...
Mój mechanik nie ma pojęcia... a mam dość wymieniania rzeczy zbędnych metodą " a może to to"