Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy warto kupić multiszlifierkę z LIDLa ?

29 Lut 2012 15:12 5356 7
  • Poziom 9  
    Witam, po raz kolejny w LIDLu zostaje wystawiona na sprzedaż taka oto mini-szlifierka: Link lecz nie wiem jakie są jej możliwości. Na filmie ogranicza się to do grawerowania w modelach, ale widzę, że w zestawie są też tarcze ścierne. Czy da się tym zrobić coś poważniejszego? Np. Zrobienie otworu w 0,5mm stalowej blasze? Czy można ten zestaw ew. później rozszerzyć o dodatkowe elementy? Nie znam się na tym jaka powinna być moc i obroty, dlatego proszę o pomoc
  • Poziom 32  
    Jak dla mnie cena trochę za wysoka, w Kauflandzie widziałem podobne urządzenia za 40 zł. Raczej urządzenia tego typu mogą posłużyć do wspomnianego grawerowania czy wiercenia otworów w laminacie, z całą pewnością wiertarki nam nie zastąpią.
  • Poziom 9  
    ok, dzięki, tylko mi nie chodziło o zastąpienie wiertarki, tylko porzeźbienie w obudowie komputerowej z blachy 0,5mm ;P Czy takie coś wystarczy?
  • Poziom 19  
    Na twoim miejscu nazbierałbym drugie tyle i kupił oryginalnego Dremela... Akcesoria kupisz gdzie się da, lepsza jakość wykonania itd.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 33  
    Ja kupiłem z allegro taniego ferm-a z wałkiem giętkim i nie żałuje. Cena <100zł. Pamiętaj że w uchwyt dowolnego wiertła się nie wkręci. Jeśli trzeba precyzyjnie uchwycić, to lepiej jest pracować z wałkiem giętkim, są mniejsze drgania i silnik też swoje waży (przynajmniej ten 160W z ferma).
  • Poziom 28  
    Ja zakupiłem podobną firmy PARKSIDE, lecz z akumulatorkiem zamiast zasilania z prostownika - żałuję, gdyż po paruset odwiertach należy ładować akumulator.

Druga sprawa - jej moc jest dość niska, otworów w drewnie, metalu fi >= 2 nie wywiercisz szybko.