logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Multiszlifierka z LIDLa - czy nadaje się do cięcia stali 0,5mm?

jackas95 29 Lut 2012 15:12 6295 7
REKLAMA
  • #1 10615002
    jackas95
    Poziom 9  
    Ocena: 4
    Witam, po raz kolejny w LIDLu zostaje wystawiona na sprzedaż taka oto mini-szlifierka: Link lecz nie wiem jakie są jej możliwości. Na filmie ogranicza się to do grawerowania w modelach, ale widzę, że w zestawie są też tarcze ścierne. Czy da się tym zrobić coś poważniejszego? Np. Zrobienie otworu w 0,5mm stalowej blasze? Czy można ten zestaw ew. później rozszerzyć o dodatkowe elementy? Nie znam się na tym jaka powinna być moc i obroty, dlatego proszę o pomoc
  • REKLAMA
  • #2 10617215
    Alfred_92
    Poziom 33  
    Ocena: 705
    Jak dla mnie cena trochę za wysoka, w Kauflandzie widziałem podobne urządzenia za 40 zł. Raczej urządzenia tego typu mogą posłużyć do wspomnianego grawerowania czy wiercenia otworów w laminacie, z całą pewnością wiertarki nam nie zastąpią.
  • REKLAMA
  • #3 10617233
    jackas95
    Poziom 9  
    ok, dzięki, tylko mi nie chodziło o zastąpienie wiertarki, tylko porzeźbienie w obudowie komputerowej z blachy 0,5mm ;P Czy takie coś wystarczy?
  • REKLAMA
  • #4 10617237
    Ruzby
    Poziom 19  
    Ocena: 49
    Na twoim miejscu nazbierałbym drugie tyle i kupił oryginalnego Dremela... Akcesoria kupisz gdzie się da, lepsza jakość wykonania itd.
  • #5 10617946
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #6 10618738
    czesiu
    Poziom 38  
    Ocena: 820
    Ja kupiłem z allegro taniego ferm-a z wałkiem giętkim i nie żałuje. Cena <100zł. Pamiętaj że w uchwyt dowolnego wiertła się nie wkręci. Jeśli trzeba precyzyjnie uchwycić, to lepiej jest pracować z wałkiem giętkim, są mniejsze drgania i silnik też swoje waży (przynajmniej ten 160W z ferma).
  • #7 10984487
    phanick
    Poziom 28