Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane II - uruchomienie samochodu

05 Mar 2012 20:33 26385 17
  • Poziom 2  
    Witam,

Jestem nowym użytkownikiem Renault Megane II z 2003 roku. Proszę wybaczyć brak fachowego słownictwa, itp., ale jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o samochody. Otóż mam następującą sytuację. Mój samochód ma funkcję "hands free" i odpala się przyciskiem Start/Stop. Karty z kluczykiem nie muszę nigdzie wkładać, wystarczy że mam ją przy sobie. Byłam nim dziś w pracy i nie było żadnych problemów, ale godzinę temu chciałam gdzieś podjechać ale po naciśnięciu przycisku Start, nic się nie zadziało, tzn. zapaliły się odpowiednie kontrolki ale nadal mam zblokowaną przez immobilajzer kierownicę, miga kontrolka do immobilajzera, oraz napis SERVICE... Co to może być??? dodam że zamykanie i otwieranie samochodu z karty działa. Silnik oczywiście nawet nie mruknął...:/
  • Texa PolandTexa Poland
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Nie zostawiłaś auta na skręconych kołach? Włóż kartę tam gdzie trzeba, sprzęgło, guziczek i w tym momencie poszarp kierownicą (z głową :D).

Nie odpalisz póki blokada kierownicy się nie odblokuje, jeśli powyższy sposób nie pomoże, oddaj auto do fachowca, nic więcej nie zrobisz bo jak sama stwierdziłaś:

agati33 napisał:
    jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o samochody
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 2  
    Zostawiłam na skręconych kołach.... idę sprawdzić. Dzięki:)

Dodano po 8 [minuty]:

Nic z tego, po wejściu do samochodu wyświetla się napis standardowo "press start" a później "sterring locked" - po zrobieniu tego o czym pisałeś wyswietla się " remove card" kierownica nadal zablokowana ... i tak w kółko...
    No to jeszcze inaczej.

Jeśli masz koła skręcone w lewo, dociągnij jeszcze kierownicę w lewo, jeśli w prawo to dociągnij w prawo i wtedy wduś przycisk start/stop.