logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak obniżyć wysokie temperatury procesora podczas gry w Lineage 2?

Mirka1969 23 Mar 2012 10:26 1909 16
REKLAMA
  • #1 10710350
    Mirka1969
    Poziom 9  
    Witam serdecznie i bardzo proszę o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny wysokich temp. procesora; nie znam się absolutnie i może państwo mi pomogą, co mam zmienić/kupić i jaka jest przyczyna takich temp. Dodaję screeny, może coś państwu powiedzą, czekam z niecierpliwością na odpowiedź. Co 2 tyg. wymieniam pastę temp., trochę się uspokajają i po tym czasie mamy to, co na obrazkach przy zwykłej grze, np. Lineage 2. Drugi screen zrobiony podczas testu obciążającego CPU po kilku minutach.
    Załączniki:
    • Jak obniżyć wysokie temperatury procesora podczas gry w Lineage 2? temp procesora pod obciażeniem.jpg (70.96 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Jak obniżyć wysokie temperatury procesora podczas gry w Lineage 2? Hardware Monitor test pod grą.jpg (89.68 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 10710421
    mondo_09
    Poziom 16  
    Ocena: 6
    Mirka1969 napisał:
    Co 2 tyg. wymieniam pastę temp. trochę się uspokajają i po tym czasie mamy to co na obrazkach

Jak dokładnie wyglądają temperatury po wymianie pasty termo przez Ciebie? Może po prostu robisz to nieprawidłowo... (?)

Druga sprawa kiedy ten problem się pojawił? Jakie masz aktualnie chłodzenie procesora?
  • REKLAMA
  • #3 10710431
    Mirka1969
    Poziom 9  
    Temp. po nałożeniu pasty nie różnią się od tych na teście min w spoczynku.
  • #4 10710459
    Kosa1337
    Poziom 26  
    Ocena: 8
    Daj screena z programu cpu-Z w stresie i w idle, jaką paste zastosowałeś. Radiator podczas takiego testu jest gorący? Włącz zabezpieczenie termiczne procesora aby nie było niespodzianek.
  • #5 10710462
    Mirka1969
    Poziom 9