Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

WHIRLPOOL ADP 962 - NIE OBRACA SIĘ DOLNE RAMIĘ PYLĄCE WODE

KrystynaDudek 03 Jan 2005 22:21 3784 8
    KrystynaDudek
    Level 11  
    NIE OBRACA SIĘ DOLNE RAMIĘ ROZPYLAJACE WODE - podejrzewam za słabe cisnienie w dolnym przewodzie prowadzącym do ramienia rozpylającego albo całkowity brak wody na tym ramieniu. Chodzi o to , ze nie wiem co może byc tego przyczyną, bo BARDZO dokładnie sprawdziłam i przeczyściłam ramię oraz wlot - nic nie jest zatkane ani zablokowane.
    Być moze jest w którymś miejscu zatkany przewód albo coś innego - nie znam się dokładnie więc mogę tylko podejrzewać- Dodam jeszcze ze górne i srodkowe śmigła sie obracaja i tryskaja woda dośc mocno - problem występuje tylko na dolnym ramieniu < śmigle >
    Pompa myjąca wymieniona na nową -

Proszę nie używać pogrubień bez wyraźnej potrzeby, oraz dużych liter w całych słowach i zdaniach.
    Pogrubienie usunąłem.
    ankuch.
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
    latanmp
    Level 12  
    Nie pamiętam, czy przypadkiem ta zmywarka nie ma funkcji połowa wsadu. Jeżeli tak, to proszę sprawdzić prawidłowość działania zaworu przekierowania (odcinającego dolny przewód doprowadzający wodę z pompy myjącej).
    KrystynaDudek
    Level 11  
    kurcze teraz stwierdziłąm że z dolnego ramienia tryska jednak woda - szybko otwieram podczas trwania cyklu mycia - ALE RAMIĘ - mimo to nie obraca się - dodam ze nie blokuje go nic , leciutko sie obraca jak pcham go reką ...itd. - Teraz to juz kompletnie zgłupiałam co moze byc przyczyna nie obracania sie tego ramienia- setki razy go przeczyszczałam i sprawdzałam.< oczywiście jestem pewna że światełko mruga właśnie przez to ze nie obraca sie to śmigło>