logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zestaw Media-Tech MT3316 TORNADA PRO DB - brak basu, przepalony element przy radiatorze

Prison_ 06 Kwi 2012 00:19 1099 6
REKLAMA
  • #1 10762267
    Prison_
    Poziom 9  
    Ocena: 2
    Witam, jako, że po licznych poszukiwaniach nie znalazłem niczego co mogłoby mi pomóc, stworzyłem konto i postanowiłem opisać problem.
    Na wstępie zaznaczam, że mimo zamiłowania do elektroniki jestem dość "zielony".
    Wracając do tematu, otóż posiadam zestaw Media-Tech MT3316 TORNADA PRO DB Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany, a po pewnym dochodzeniu dowiedziałem się, że są bliźniaczym produktem firmy Seamark rodem z Chin, a dokładniej modelu Jadun (T808-a).
    Pewnego pięknego dnia coś pstryknęło, puknęło i poleciał dym, wpierw trochę to "olałem" ale po krótkim czasie zdałem sobie sprawę, że nie ma basu (czyt. subwoofer nie pracuje). Wsio posprawdzałem i stwierdziłem, że jest on sprawny, a wina leży po stronie "stacji głównej".
    Rozkręciłem to i jedyne co zauważyłem na oko(nie posiadam innych przyrządów nad mały zestaw śrubokrętów ;) ) to przepalony "dynks" (wybaczcie nieznajomość fachowej nomenklatury) przy radiatorze (patrz zdjęcie).

Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany
    Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany

Pytanie do was:
    Co dalej z tym robić, zależy mi na naprawie, a dodatkowo na zrobieniu tego "po kosztach". Niestety moje umiejętności są ograniczone, tu więc proszę o pomoc.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

@Edit
    Jeszcze trochę poszperałem i ten dowiedziałem się, że ten "dynks" nosi nazwę UTC2030 i da się to wymienić, a na dodatek jest nie drogie.
    Wnioskuję, że gdy to zrobię będzie wszystko ok, czyż nie ?
  • REKLAMA
  • #2 10762387
    korrus666
    Poziom 40  
    Ocena: 476