Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Witam! Zamierzam kupić nowy telewizor, ale pojawił się problem: plazma czy lcd..

make_a_change 30 Kwi 2012 20:57 3311 16
  • #1 30 Kwi 2012 20:57
    make_a_change
    Poziom 2  

Witam! Zamierzam kupić nowy telewizor, ale pojawił się problem: plazma czy lcd... :cry: Zaznaczam, że kompletnie nie znam się na telewizorach i pomimo przeszperania dużej części stron internetowych i artykułów odnośnie telewizorów nie zdołałam nic wybrać i problem pozostał. Proszę, więc o pomoc w wyborze. Dodam, że cena nie powinna przekraczać 2,5 tys. Chciałabym również dowiedzieć się jak duża różnica jest w pobieraniu prądu. Nie mam podłącznia do telewizji cyfrowej (obecnie), ale jeśli zniknie już telewizja anologowa chciałabym żeby odbiornik posiadał dekoder DVB-T MPEG-4(ale chyba większość nowych urządzeń je posiada??). Dodam, że nie korzystam z konsol itp. Podłaczone będzie jedynie dvd. Telewizor ma mieć 42 cali. Chciałabym zapytac jakie firmy i modele byłyby najlepsze. Prosze o wyrozumiałośc :| i z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc. :D

• #3 30 Kwi 2012 21:22
    brofran
    Poziom 36  

make_a_change napisał:
    pomimo przeszperania dużej części stron internetowych

Zatem masz orientację w temacie. Kupisz jakikolwiek i będzie OK. Czym droższy tym lepszy - wiadomo. Na Elektrodzie tez sporo takich tematów jak twój - poczytaj. Ja mam plazme Panasa 42' i nie narzekam , a nawet polecam :D

• #4 30 Kwi 2012 21:24
    -100lec-
    Poziom 18  

Plazma się bardzo grzeje i mniej kosztuje ale prądu ciągnie dużo.
    LCD mniej się grzeje ale droższa i mniej prądu ciągnie.
    Pozdrawiam.

• #5 30 Kwi 2012 22:10
    czolo81
    Poziom 17  

-100lec- napisał:
    Pozdrawiam.