logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

RICOH FT4015 - zatrzymuje papier w połowie, jak zdiagnozować usterkę?

czupacz 10 Sty 2005 00:01 1326 10
REKLAMA
  • #1 1124880
    czupacz
    Poziom 14  
    Ocena: 2
    Witam. Mam pytanie związane z tym modelem. Może zaczne od tego, że z zawodu jestem elektronikiem (serwis RTV) a nie kserokopiarek. Mogę kupić RICOH FT4015 ale ma dziwną wadę. Po wykonaniu kopii papier wychodzi z kopiarki (gżałki) i część wystaje na zewnątrz a część jest w kopiarce. Zapala się błąd i muszę ręcznie papier wyciągnąć. Dzieje się tak za każdym razem, papier staje w tym samym miejscu - pół na zewnątrz i w środku. Nie wiem jak sprawdzić dlaczego tak się dzieje. Czytałem na forum trochę innych usterek związanych z ricoh-em i nie bardzo rozumiem jak się sprawdza błędy lub ustawia za pomocą kodów. Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 1125241
    ABLublin
    Specjalista - kserokopiarki
    Ocena: 447
    kiedyś miałem taki sam problem . dopóki maszyna była zimna działał, po 10-15 kopiach zacięcie,ostygła znowu 10-15 kopii
    uszkodzona była bramka optyczna czujnika wyjścia papieru, po otwarciu dzwiczek gdzie wychodzi papier jest w lewym górnym rogu
  • REKLAMA
  • #3 1125253
    pdw
    Ocena: 30
    a moze problem tkwi w niewłasciwym ustawieniu wielkosci papieru?

Dodano po 16 [sekundy]:

a moze problem tkwi w niewłasciwym ustawieniu wielkosci papieru?
  • #4 1125255
    gregg
    Poziom 13  
    Witam . Usterka typowa w tych kopiarkach - uwalony czujnik wyjściowy, dzieje się tak bo pracuje w bardzo krytycznych warunkach - przegrzewa się .Proponyje go wymienić na nowy, koszt nie jest duży.

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #5 1126089
    Marcin_4321
    Poziom 17  
    Ocena: 4
    jest uszkodzony czujnik wyjscia (photointerruptor).Po wymianie wszystko działa .Typowe w 15-tkach
  • #6 1126193
    krystian k
    Ocena: 83