Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

1.3 MPi Falowanie na wolnych obrotach

18 Maj 2012 17:17 7031 13
  • Poziom 2  
    Witam.
    Mam Skodę 1,3 MPi 1997 rok.
    Ostatnimi czasy mam problem z moja Felicja faluje na wolnych obrotach i często się dusi i gaśnie.
    Na samym początku wyczyściłem przepustnicę, pojechałem do serwisu aby zrobić adaptacje przepustnicy nic to nie dało.
    Następnie wymieniłem kolejno rozrząd, czujniki temperatury, świece, uszczelki na kolektorze ssącym i przepustnicy, nie dało to żadnego rezultatu :?:
    Proszę o pomoc.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 12  
    Cześć
    Nie chcę cię martwić i ogłaszać wyroków na temat twojego autka, ale z mojego doświadczenia z tymi przepustnicami wynika że czyszczenie przepustnicy jeszcze pogarsza sprawę i prowadzi do tego że trzeba wymienić ją na nową. Użytkownicy tych aut powinni bardzo dbać o filtr powietrza aby przepustnica nie była brudna.
    A teraz coś na rozweselenie:
    - sprawdź przepływkę lub map sensor (zależy co występuje w twoim silniku);
    - cewkę wysokiego napięcia;
    - czujni położenia przepustnicy;
    - czujnik położenia walu;
    - odżałuj i zalej bak dobrym paliwem np. V-power i zobacz co się dzieje. Coraz częściej zdarza się ze przyczyną nierównych obrotów jest paliwo ;
    - sprawdź sondę lambda czy nie pokazuje że mieszanka jest uboga;
    - sprawdź czy silnik próbuje się "ratować" przed zgaśnięciem przez otwieranie przepustnicy
    - przyczyną może też być słabe ciśnienie paliwa

    Jak to posprawdzasz to daj znać będziemy wiedzieć coś więcej.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Wymieniany był filtr paliwa? Mi to wygląda na uszkodzony silniczek krokowy

    Moderowany przez ociz:

    Widzę że kolega gdzieś ma poziom tego forum i ciągle udziela rad w tematach o których nie ma pojęcia. Za ten "silniczek krokowy" nakładam ostrzeżenie.

  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    witam
    powymieniane wszystkie filtry i na komputerze nie wykazuje zadnych błedów
    przepustnica sie otwiera przy skrajnych obrotach . Lecz to nic nie daje i tak gasnie po chwili miałem pomysł zeby wstawic gaznik , zwykłą cewkę i zwykły palec rozdzielacza. :D Bo komputery to w domu a nie w aucie powinny być :D
    Dzieki wszystkim za pomoc bedziemy szukac.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Motronic napisał:
    pcnetwork napisał:
    Cześć
    ale z mojego doświadczenia z tymi przepustnicami wynika że czyszczenie przepustnicy jeszcze pogarsza sprawę i prowadzi do tego że trzeba wymienić ją na nową. Użytkownicy tych aut powinni bardzo dbać o filtr powietrza aby przepustnica nie była brudna.
    A teraz coś na rozweselenie:
    - sprawdź przepływkę lub map sensor (zależy co występuje w twoim silniku);
    - cewkę wysokiego napięcia;
    - czujni położenia przepustnicy;
    - czujnik położenia walu;
    .

    Bardzo cię proszę-nie pisz już więcej nic w tym dziale. Zwłaszcza takich pierdoł.


    Hmmm
    Motronic
    Skoro stać cię na pisanie takich śmiałych opinii to może będziesz miał odwagę odwagę napisać czemu uważasz że to pierdoły. To że jesteś moderatorem to już ci na....ło na pagony.

    Twoja lakoniczna odpowiedz
    Nie patrz na błędy a patrz w parametry zmierzone!
    na pewno wskaże kazitannafali gdzie ma szukać przyczyny usterki. Równie dobrze mogłeś mu napisać żeby szedł do salonu po nowe auto, moderator który pomaga zwiększyć poziom skomplikowania rozwiązania problemu.

    kazitannafali sorki ale nie pomogę po takich akcjach moderatora, nich ci pomaga osoba z tak lakonicznymi odpowiedziami, nie zdziw się jak zaraz ci napisze żebyś sprawdził parametry opon zmierzone linijką :D , bo przecież tak ci pomógł że nie napisał w ogóle o jakie parametry chodzi. Napisz tylko jak sprawa się zakończy
  • Poziom 35  
    pcnetwork napisał:
    Twoja lakoniczna odpowiedz
    Nie patrz na błędy a patrz w parametry zmierzone!
    na pewno wskaże kazitannafali gdzie ma szukać przyczyny usterki


    Panie fejsikowyczytaczyubłędów niestety ww. podpowiedz jest jedyną słuszną.

    Z drugej strony jak ktoś czyśći przepustnice skrobakiem i szlifierką pneumatyczną to sam se kręci bat.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Motronic z tego co piszesz widać ze masz elementarne problemy z zrozumieniem języka polskiego, ale to już twój problem, coraz więcej ludzi w tym kraju poczyta trochę forów otwierają warsztacik a potem uważają się specjalistów tematu.
    Cytat:

    Cytat:
    - sprawdź przepływkę lub map sensor (zależy co występuje w twoim silniku);

    Tak może pisać tylko lamer-nie ma tam przpływomierza.


    Podstawowy dowód na to że nie rozumiesz tego co czytasz. Ewidentnie jest napisane w nawiasie (zależy co występuje w twoim silniku). Pozwólcie wszyscy ze nie będę tłumaczył analfabecie wstecznemu co to oznacza takie zdanie, wszyscy z poziomem inteligencji powyżej 70 rozumieją to bez problemów, ale "wygadani mechanicy i elektronicy samochodowi" to ludzie którzy znają się na wszystkim (czyli na niczym).

    Cytat:

    Przepustnice się czyści i to normalna procedura serwisowa. Pierwsza bzdura.

    Użytkownicy tych aut powinni bardzo dbać o filtr powietrza aby przepustnica nie była brudna.


    Motronic byłeś, widziałeś w jakim stanie jest przepustnica. Jeśli przepustnica jest bardzo zabrudzona i pracuje bardzo długo, brud który jest na przepustnicy niszczy ścianki i otwór nieznacznie się zwiększa i adapacje nie pomagają! Ty masz pewnie dar jasno widzenie i potrafisz diagnozować na odległość, uruchom kanał telewizyjny albo stronę www 'wróżka mechanik prawdę ci powie o twoim aucie na odległość' i będziesz sprzedawał wodę napromieniowaną 'pozytywną energią' HAHAHAAHAH

    Widać po twoich wypowiedziach że idealnie pasujesz do modelu "mechanika wszechwiedzącego" albo "złota rączka" który nie przyjmie żadnych innych hipotez tylko hipotezy wymyślane przez Pana mechanika są najbardziej prawidłowe i jednoznaczne, chamski arogancki mechanik z kiepem w zębach w ciuchach z logiem jakieś wielkie firmy ubrudzonych makrelą wędzoną i oddechem wczorajszym.

    I jeszcze to jest moderator, to są jakieś kpiny, chamstwo, arogancja, narcyzm

    Kim ma być moderato
    WIKI
    Moderator –osoba oceniająca komentarze, oraz inne treści wprowadzane na stronie WWW, kanale IRC, liście dyskusyjnej, serwisie społecznościowym lub na forum, zazwyczaj posiadająca dostęp do narzędzi technicznych, zarządzania treścią oraz kontami uczestników na poziomie wyższym niż zwykli uczestnicy (jak np. trwałe usuwanie komentarzy, blokowanie lub usuwanie kont). Celem moderacji jest zapobieganie trollowaniu, nadużyciu systemu komentarzy, zapewnieniu, że wpisy nie będą powodować kłótni i rozstrzyganie sporów między użytkownikami. Moderatorzy dbają o przestrzegania zasad netykiety, a czasami również o czystość języka polskiego używanego w dyskusji poprzez zwracanie uwagi lub poprawianie błędów ortograficznych.

    Trollowanie (trolling) – antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla forów dyskusyjnych i innych miejsc w Internecie, w których prowadzi się dyskusje. Osoby uprawiające trollowanie nazywane są trollami.

    Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych. Podstawą tego działania jest upublicznianie tego typu wiadomości jako przynęty, która doprowadzić mogłaby do wywołania dyskusji.

    Typowe miejsca działania trolli to grupy i listy dyskusyjne, fora internetowe, czaty itp. Trollowanie jest złamaniem jednej z podstawowych zasad netykiety.


    Już o netykiecie nie będę pisał bo szkoda i tak pewnie nie zrozumiesz. Albo jak umiesz korzystać z komputera to wygoogluj to sobie, ale i tak pewnie nie zrozumiesz.

    Najciekawsze jest to że moderator forum ELEKTRODA.PL łamie nagminnie regulamin, tylko kto jego upomni oraz to że zamiast wspierać forum elektroda.pl bo przecież stronka żyje z tego że jest odwiedzana to nakłania i gani wręcz użytkownika że weszli na elektrodę
    Cytat:

    Poza tym dziwi mnie to, że założyciel tematu ma fejsika i nie potrafi z niego zrobić użytku.

    i karze mu szukać na innych 'bardzo technicznych' fejsikach

    Wygląda na to że jesteś trollem zgodnie z powyższą definicją

    Moderowany przez manta:

    Możesz być kim chcesz...
    Ale regulamin forum obowiązuje także ciebie.
    Miesiąc urlopu na przemyślenia.

  • Poziom 35  
    Chyba pc ciku sie pożegnamy :( .
    Znasz 10 przykazań moderatora?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Samochody
    pcnetwork napisał:
    z mojego doświadczenia

    pcnetwork napisał:
    sprawdź przepływkę lub map sensor (zależy co występuje w twoim silniku);

    No i od razu widać to "doświadczenie".

    W swojej miałem przepustnicę tak brudną że się jej nie dało otworzyć po tym jak stała rok nie używana. Przebieg prawie 400k, zagazowana, i jakoś po wyczyszczeniu obroty się jej nigdy nawet nie zachwiały.