Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Briggs & Stratton 12,5 hP olej w filtrze i gażniku

Seba667 20 Maj 2012 08:47 11879 12
  • #1 20 Maj 2012 08:47
    Seba667
    Poziom 8  

    Witam wszystkich!!
    Potrzebuje pomocy, po remoncie silnika pojawił mi się następujący problem, a mianowicie po odpaleniu silnika z klapki zaworowej wyciska olej do filtra powietrza (jest to połączone wężykiem gumowym) a później spływa to do gaźnika i silnik kopci. Jeśli ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić to z góry dziękuje za informacje.

    2 12
  • #2 20 Maj 2012 09:58
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 20 Maj 2012 11:30
    Seba667
    Poziom 8  

    Remont polegał na całkowitym wyczyszczeniu silnika, szlifie cylindra (nowy tłok i pierścienie)

    0
  • #4 20 Maj 2012 11:50
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 20 Maj 2012 12:08
    Seba667
    Poziom 8  

    Silnik po zalaniu olejem nie był przewracany, Tłok i pierścienie są założone prawidłowo. Silnikowi dałem popracować trochę lecz ilość oleju która dostaje się do filtra a potem do gaźnika powoduje straszne dymienie. Rurkę z tej zaślepki zaworów odpiąłem z filtra i podłożyłem butelkę żeby zobaczyć ile tego oleju wyrzuca, i niestety w ciągu pięciu minut wyrzuciło ok 200ml oleju a poziom oleju przy odpalaniu był prawidłowy.

    0
  • #6 20 Maj 2012 12:32
    helena33
    Poziom 27  

    Seba667 napisał:
    szlifie cylindra (nowy tłok i pierścienie)


    Jaki to był szlif ? Wstawiona tuleja, czy zrobiony szlif? Tłoki o ile się orientuje nie występują nadwymiarowe, jeśli zrobiłeś szlif i wstawiłeś nowy tłok to ten silnik ma przedmuchy i dlatego wyrzuca olej.
    Jeśli jest wstawiona tuleja to może być źle spasowana.
    Od za wysokich obrotów też będzie sadzić olej.

    0
  • #7 20 Maj 2012 13:13
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 20 Maj 2012 13:44
    Seba667
    Poziom 8  

    Tak jak wcześniej wpisałem jest zrobiony szlif, tłok nowy, nadwymiarowy (do tych silników akurat idzie kupić oryginalne nadwymiarowe tłoki na 1,2i 3 szlif). Szlif jest zrobiony przez dobrego fachowca w Skoczowie, wiec co do jakości i dopasowania, to nie mam wątpliwości że jest dobrze zrobione.

    Dodano po 29 [minuty]:

    Niestety silnik mam zamontowany w traktorku, klapka jest zaraz obok gaźnika wiec zdjęcia nie da się zrobić ale rysunek odmy wyślę.
    Briggs & Stratton 12,5 hP olej w filtrze i gażniku

    0
  • #9 20 Maj 2012 13:50
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #10 20 Maj 2012 14:04
    Seba667
    Poziom 8  

    Inaczej nie da się jej zamontować niewiem juz co z tym silnikiem robić czy go rozbierac i ponownie wszystko sprawdzac, czy moze jakos to przerobić

    2
  • #11 20 Maj 2012 14:19
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #12 20 Maj 2012 14:21
    Seba667
    Poziom 8  

    Niestety nie wiem o jaki zaworek chodzi jest to nie rozbieralne z tego co widzę.

    2
  • #13 20 Maj 2012 16:57
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  Szukaj w 5mln produktów