Witam
Choć podobne tematy się już pojawiały to jednak nie odnalazłem jasnej odpowiedzi na swoje pytanie.
Niestety jestem laikiem jesli chodzi o centrale alarmowe, manualnie sobie radze, w sumie pomagałem kumplowi odpalać ową konfiguracje. Niestety kumpel wyjechał i przez najbliższy miesiąc nie mam szansy na kontakt z nim, a chciałbym uruchomić sobie powiadamianie jak najszybciej. Do tego potrzebuje odpowiedni moduł, ale sam nie potrafie dobrać odpowiedniego. zastanawiałem się nad GPRS-T2 Satela, ale chyba nie da rady wszystkich wejść obsłużyć. Dlatego postanowiłem zapytać ekspertów
Obecna sytuacja:
- Centrala Integra 64
- 1 kontrakton na drzwiach wejściowych
- 5 czujników ruchu
- 3 czujniki zalewowe
- 2 czujniki dymu
- 1 czujnik czadu
- 1 sygnalizator zew
- 1 sygnalizator wew
W planach:
- 1 elektrozawor wody
- 1 elektrozawor gazu
- moduł bezprzewodowy + czujniki bezprzewodowe w komórce i garażu podziemnym
Oczekiwany efekt:
- sygnalizacja SMS-em wywolania alarmu ze wskazaniem czujki wywolujacej
- sygnalizacja SMS-em awarii, np. zaniku napiecia
- sygnalizacja SMS-em otwarcia zamkniecia drzwi, np. kiedy dziecko wyjdzie z domu
- sygnalizacja SMS-em zazbrojenia/rozbrojenia alarmu
- sygnalizacja SMS-em utrzymywania napięcia na wyjściu dla elektrozaworów i SMS w momencie zwolnienia tego napiecia
- sterowanie centralą z telefonu komórkowego
- jesli to możliwe to możliwośc zdalnego połaczenia się komputerem do centrali
Będę wdzięczny za wszytskie sugestie.
Dziekuję
Choć podobne tematy się już pojawiały to jednak nie odnalazłem jasnej odpowiedzi na swoje pytanie.