logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór modułu GSM do centrali Integra 64 z powiadamianiem SMS

didot 07 Cze 2012 14:08 3581 7
  • #1 10976776
    didot
    Poziom 13  
    Ocena: 9
    Witam

Choć podobne tematy się już pojawiały to jednak nie odnalazłem jasnej odpowiedzi na swoje pytanie.

Niestety jestem laikiem jesli chodzi o centrale alarmowe, manualnie sobie radze, w sumie pomagałem kumplowi odpalać ową konfiguracje. Niestety kumpel wyjechał i przez najbliższy miesiąc nie mam szansy na kontakt z nim, a chciałbym uruchomić sobie powiadamianie jak najszybciej. Do tego potrzebuje odpowiedni moduł, ale sam nie potrafie dobrać odpowiedniego. zastanawiałem się nad GPRS-T2 Satela, ale chyba nie da rady wszystkich wejść obsłużyć. Dlatego postanowiłem zapytać ekspertów :)

Obecna sytuacja:
    - Centrala Integra 64
    - 1 kontrakton na drzwiach wejściowych
    - 5 czujników ruchu
    - 3 czujniki zalewowe
    - 2 czujniki dymu
    - 1 czujnik czadu
    - 1 sygnalizator zew
    - 1 sygnalizator wew
    W planach:
    - 1 elektrozawor wody
    - 1 elektrozawor gazu
    - moduł bezprzewodowy + czujniki bezprzewodowe w komórce i garażu podziemnym

Oczekiwany efekt:
    - sygnalizacja SMS-em wywolania alarmu ze wskazaniem czujki wywolujacej
    - sygnalizacja SMS-em awarii, np. zaniku napiecia
    - sygnalizacja SMS-em otwarcia zamkniecia drzwi, np. kiedy dziecko wyjdzie z domu
    - sygnalizacja SMS-em zazbrojenia/rozbrojenia alarmu
    - sygnalizacja SMS-em utrzymywania napięcia na wyjściu dla elektrozaworów i SMS w momencie zwolnienia tego napiecia
    - sterowanie centralą z telefonu komórkowego
    - jesli to możliwe to możliwośc zdalnego połaczenia się komputerem do centrali

Będę wdzięczny za wszytskie sugestie.

Dziekuję
  • #2 10977269
    NOOKIA
    Poziom 28  
    Ocena: 37
    Poczytaj o MGSM3.5 ROPAM

Myślę że w zupełności Ci wystarczy ;)
  • #4 10980354