Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra G - Opel Astra G 1,7CDTI opinie

Adamex91 20 Sie 2012 22:13 8955 6
  • #1 20 Sie 2012 22:13
    Adamex91
    Poziom 7  

    Witam,
    Czy może ktoś mi powiedzieć coś na temat tego modelu? Zamierzam jutro taki obejrzeć w celu zakupu, jednak spotkałem się z wieloma opiniami i szukam porównania. Głównie zastanawia mnie silnik, jak się sprawuje? Czy spalanie na poziomie 5 litrow ON jest realne? Czy w tym modelu jest koło dwumasowe?

    Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

    0 6
  • #2 22 Sie 2012 23:31
    xyro
    Poziom 23  

    Autko fajne aczkolwiek mulaste trochę. Silnik trwały pod warunkiem dbania o częstotliwość serwisu i dobre paliwo. Posiada dwumas.
    Spalanie w granicach 5l ale w zimie na krótkich odcinkach i 10 weźmie.
    DOKŁADNIE sprawdzić silnik, bo każda awaria w tej jednostce to duże koszta (japońskie korzenie ;) ).

    0
  • #3 26 Sie 2012 00:26
    pikson17
    Poziom 10  

    Kolega ma rację DOKŁADNIE sprawdzic silnik i dbac o paliwo - padały wtryski

    0
  • #4 26 Sie 2012 14:29
    nojkiewicz
    Poziom 11  

    Znajomy kupił taką astrę, co okazało się porażką bo silnik bardzo awaryjny a koszt części nie tani. CDTI pomieszanie OPLA z silnikiem ISUZU, jeśli jeździsz w trasy po 100 KM do pracy polecam w mieście się nie sprawdzi, lepiej wybrać wersję ASTRY Z 1.6 16V jeśli ma jeździć na krótkich kilkukilometrowych odcinkach. A spali w mieście w granicach 8/9 litrów w trasie 6.5/7 litra.

    0
  • #5 01 Wrz 2012 10:33
    bobo21
    Poziom 16  

    1.6 16V też nie jest za bardzo udanym silnikiem. Jak już coś to mniej awaryjnym wyborem jest 1.6 8V - prosta konstrukcja. Albo 1.8 16V - tez sobie chwalą.

    0
  • #6 02 Wrz 2012 22:01
    xyro
    Poziom 23  

    1.6 16v i 1.8 16v różnią się dosłownie kilkoma pierdołami, a dokładnie wykorbieniem wału i wsadem komputera chyba tylko ;)
    Obydwa godne polecenia aczkolwiek przypiekają się pierścienie olejowe i lubi to autko wypić nawet 0.5l oleju na 1000 km jak się kręci silnik wysoko. 1.6 8v i lpg daje rady. A i zawsze można tanim kosztem z 75 km na 100 przerobić (mowa o silniku 8 zaworowym) ,
    Najlepszym silnikiem w astrze g jest 2.0 16v ecotec. Pali niewiele więcej niż 1.6. Mocy nie brakuje, skrzynie wytrzymalsze jak w 1.8-1.6 (a lubi się mech różnicowy sypnąć).
    A wiem bo miałem wszystkie tu opisane i jeszcze kilka innych ;)
    Była nawet astra g c20xe pod żyłowana na ponad 170 km :P

    0
  • #7 14 Wrz 2012 09:56
    Piasek80
    Poziom 28  

    1.7DI/DL, DTI itp to muły niesamowite w tym samochodzie - winne przełożenia skrzyni biegów. Fakt - mało palą.
    CDTI to już mariaż, większa dynamika ale i większa awaryjność. Sztuki z pierwszych lat produkcji są zajeżdżone do granic możliwości. W CDTI warto się bawić od mod. H
    Jeżeli nie zamierzasz robić tym więcej jak 15 tys km rocznie - odpuść sobie diesla. Szukaj benzyny 1.4 16V lub 1.6 16V a może uda się trafić dobry, trwały i tani w eksploatacji 1.6 8V.

    0