logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór zmieniarki do radia Gamma V - kompatybilne modele i marki

krzoniu 23 Sty 2005 19:12 6867 9
REKLAMA
  • #1 1163023
    krzoniu
    Poziom 11  
    posiadam radio Gamma V jaką zmieniarkę mogę dołączyć do tego radia czy musi być to specjalna zmieniarka VW czy może być dowolna proszę o pomoc jestem zupełnym laikiem w tych sprawach
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 1163250
    commor
    Poziom 25  
    Ocena: 127
    było już... ale chętnie powtórzę :)

Najlepsza jest oryginalna - z grupy VW, AUDI, SEAT, SKODA.

...ale pójdzie praktycznie każdy Panasonic na 6 płyt.
    Do montażu takiego 6-płytowego Panasonica potrzebny jest specjalny kabel, albo specjalistyczna przelotka kabelkowa (rząd wielkośc 50 zł).

Pójdzie też 8-płytowy (obecnie produkowany) ale bywają problemy z jego pracą.

Jeśli masz apetyt na mp3 - to tez można, ale do zmieniaki SONY (na mp3) trzeba dokupic specjalistyczny moduł dedykowany VW-SONY (rząd wielkosci ok 450 zł)

Pozdrawiam
    commor
  • REKLAMA
  • #3 1163925
    krzoniu
    Poziom 11  
    dzięki za informacje myślę że to mi wystarczy do nabycia i montażu zmieniarki
  • #4 1166757
    FranekDolas
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 69
    Próbuję właśnie dopasować zmieniarkę Panasonic DP88 do Gammy V czy ktos ma jakieś doświadczenia z tym jak to zrobić żeby w miarę poprawnie działało?
  • REKLAMA
  • #5 1167339
    djlj24
    Spec od car audio
    Ocena: 1323
    Mi DP600 zadymiło po podlączeniu do Concerta - więcej nie próbowałem.
  • #6 1167485
    FranekDolas
    A tutaj można by rzec : "działa inaczej". Głupawki dostaje i nie widzi np. 4ej i 6ej płyty itp.
  • REKLAMA
  • #7 1167580
    commor
    Poziom 25