logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Fujitsu MHV2080AT PL - jak zainstalować sterowniki i zainicjować dysk?

Trociu 12 Paź 2012 11:33 1056 4
REKLAMA
  • #1 11403361
    Trociu
    Poziom 2  
    Witajcie, na wstępie zaznaczam, że jestem totalnie zielony jeśli chodzi o komputery.

Wykręciłem ze starego laptopa dysk Fujitsu MHV2080AT PL bo komputer przestał działać i nie miałem czasu się tym zająć, zresztą to i tak był złom. Kupiłem obudowę aby wykorzystać go jako dysk zewnętrzny.

Po podłączeniu do Samsung NP300E5C - S01 (windows 7 Home Premium) przez USB dysk zostal wykryty ale nie dało się go zainicjować w "zarządzanie dyskami". Nie miałem, internetu coś tam kombinowałem, a potem moja dziewczyna postanowiła odinstalować sterowniki i teraz dysku w ogóle nie wykrywa mi w komputerze (na pewno działa słychać jak pracuje).

Zależy mi na danych, co zrobić by zainstalować do niego znowu sterowniki (chyba, że trzeba zrobić coś innego) i jak go zainicjować? Da radę zrobić to bez specjalisty? (biedny student)
  • REKLAMA
  • #2 11403381
    RADU23
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1728
    Przywróć system do ostatniej konfiguracji (np. sprzed tygodnia)-sprzed okresu odinstalowania sterowników.
  • REKLAMA
  • #3 11403457
    pidar
    Spec od pamięci masowych
    Ocena: 3563
    Czy dysk podłączony jest do laptopa przy wykorzystaniu portu USB?

Proszę odczytać SMART przy użyciu programu:CrystalDiskInfo.
    (w programie przełącz: Funkcje> Advanced feature>Wartość Raw>10[DEC]).
    S.M.A.R.T. Technologia monitoringu i raportowania stanu dysku
  • REKLAMA
  • #4 11403516
    Trociu
    Poziom 2  
    Przywracanie nic nie dało, a w CristalDiskInfo w ogóle nie mam tego dysku, jedynie twardziel z laptopa jest widoczny.

Tak jest podłączony przez USB
  • #5 11407120
    Trociu
    Poziom 2