logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Sennheiser HD 205 - Gdzie kupić nową płytkę i naprawić słuchawki w Warszawie?

Zielony Taboret 04 Lis 2012 12:06 1923 1
REKLAMA
  • #1 11486759
    Zielony Taboret
    Poziom 1  
    Dzień dobry!

Jestem zupełnie zielony, potrafię zlutować jacka więc myślałem, że poradzę sobie z przylutowaniem kabla łączącego obie słuchawki do płytki drukowanej (poprzedni przetarł się w miejscu ruchomym słuchawek). Był to błąd. Posiadam najtańszą chińską lutownice. Nie udało mi się wykonać zadania, co więcej spaliłem docelową płytkę. Gwarancja dawno minęła.
    Moje pytania:
    Czy i gdzie można kupić taką nową płytkę?
    Czy spalona płytka jest do wyrzucenia?
    Czy zna ktoś miejsce w Warszawie gdzie ktoś podjąłby się naprawy takiej banalnej usterki? Ile mógłby wynieść koszt?

Sennheiser HD 205 - Gdzie kupić nową płytkę i naprawić słuchawki w Warszawie? Sennheiser HD 205 - Gdzie kupić nową płytkę i naprawić słuchawki w Warszawie? Sennheiser HD 205 - Gdzie kupić nową płytkę i naprawić słuchawki w Warszawie?

Czuję się bardzo źle w roli amatora i forumowego błazna, pokornie proszę o wybaczenie mojego nierozgarnięcia. Nie moja działka. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.Słuchawki są bardzo dobre i tęsknie za ich czystym dźwiękiem.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 11486829
    dywanelektronik
    Poziom 20  
    Ocena: 46