logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

PWR: Czy warto zmienić kierunek z informatyki na elektrotechnikę lub energetykę?

Vegetta 23 Lis 2012 12:09 5835 7
REKLAMA
  • #1 11564059
    Vegetta
    Poziom 9  
    Witam koledzy potrebuje rady :) Aktualnie jestem studentem pierwszego semestru politechniki wrocławskiej na wydziel informatyki i zarządzania (studia 2 stopnia 1,5 roku). Inżynierke skończyłem w Copernicusie. Problem pojawił się gdy pracodawca zaproponował mi żebym zmienił studiowany kierunek na wydział elektryczny - kierunek elektrotechnika lub energetyka. Jak myślicie jest opcja że ogarne materiał na tym wydziale skoro wcześniej studiowałem informatyke ? Chciałbym poznać także opinie osób które studiują na tych kierunkach, jaki jest poziom na tym wydziale, na jakie przedmioty jest nacisk.
    z góry dzięki za pomoc :)
  • REKLAMA
  • #2 11564095
    jacolp
    Poziom 13  
    Ocena: 9