Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 407 1,6 hdi '05 - Brak połączenia z komputerem

vcostav 28 Jan 2013 16:39 5676 15
  • #1
    vcostav
    Level 9  
    Peugeot 407 1,6 HDI 05/Witam wszystkich i pozdrawiam.Krótki opis co dolega auto kupiłem 2 tyg. temu jedyny błąd jaki wyskoczył to(tyre pressure not monitored)sprzedający tłumaczył to tym żę wymienił opony na nowe i nie założył czujników poza tym wszystko ok.Po przejechaniu 300 km, pojawia się komunikat( abs esp system faulty ), zdiagnozowałem problem uszkodzony czujnik abs w lewym tylnym kole(jeszcze nie wymieniłem).Dzień następny nowe problemy nie można odpalić, przekręcam kluczyk rozrusznik nie kręci tylko słychać (cyk)przekażnik w schowku, podczas takiego stanu nie pokazuje błędu o ABS tylko( tyre pressure not monitored) a także brak komunikacji z Planet 2000,jedyny sposób na odpalenie to ściągnięcie klemy (teraz nawet to już nie działa) gdy silnik pracował pojawiały się blędy ABS, ESP, po kilku min.pracy wyłącza się obrotomierz i wskaźnik temp. wody i błąd management engine fault.Sprawdziłem wszyskie połączenia z kostkami polączenia masowe ,otworzyłem BSI nic nie jes majstrowane.Jedynie co to rozcięty (otwarty)przekażnik świec żarowych pod ECU.Bardzo proszę o jakieś sugestie z góry dziękuję.
  • #2
    bartek_j
    Level 35  
    Może BSM padnięty, może coś w wiązkach.
    Kluczowe pytanie czy zasilania są wszędzie gdzie trzeba gdy problem występuje.
  • #3
    vcostav
    Level 9  
    Masz rację być może BSM jest na liście rzeczy które mogą być uszkodzone zaraz po ECU,BSI lub uszkodzonej szynie CAN, każdy Diagnosta ma inną teorię kiedy nie ma połączenia z komputerem, wszyscy rozkładają ręce i mówią tylko serwis. Mam pytanie które z tych części mogę podmienić i sprawdzić a nie są powiązane z imobilizer-em ?
  • #4
    autoas
    Level 42  
    vcostav wrote:
    wszyscy rozkładają ręce i mówią tylko serwis

    Myślę, że jeździsz po takich, co nie mają pojęcia o diagnostyce lub tylko pytasz a nie chcesz zlecić naprawy...więc cię zbywają...
  • #5
    vcostav
    Level 9  
    Nie jeżdżę do nich bo nie mogę odpalić auta w tym problem, mieszkam w Irlandii jedyne co mogę zrobić to wezwać diagnostę który się ogłasza w internecie. tutaj warsztaty serwisy to tylko oleje i opony potrafią wymieniać.
  • #6
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Przesadzasz, przyjadą, zabiorą auto, oddadzą naprawione. Ty tylko masz zapłacić.
  • #7
    vcostav
    Level 9  
    Tak dzięki za dobre rady, w Pegeot serwis tylko tam to się da zrobić 40 km ode mnie powiedzieli koszt ok 1800e, 2 lokalne warsztaty odmówiły naprawy, dlatego szukam pomocy na tym forum, bo uważam że nie trzeba od razu połowy samochodu wymieniać tylko może ktoś miał podoną sytuację na forum to coś napisze i pomoże,
  • #8
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Skąd jesteś w tej Irlandii?
  • #10
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    To 300 km ode mnie. Nie pomogę.
  • #11
    vcostav
    Level 9  
    szkoda a może jakieś wskazówki które mogły by pomóc w rozwiązaniu problemu albo irlandzki numer telefonu na pw.dziękuję
  • #12
    autoas
    Level 42  
    ABS musi być sprawny, a sensie sterownik "absu" i musi być z nim komunikacja...ale czasami nie ma rady, trzeba wydać kasę...
  • #13
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Ale co Ci tu pomóc, przyczyn dające takie objawy może być wiele, tu trzeba zabrać się do roboty i sprawdzać. Schemat, żarówka, miernik i najważniejsze myślenie.
  • #14
    vcostav
    Level 9  
    masz może jakieś schematy które mogły by mi w tym pomóc?
  • #15
    bartek_j
    Level 35  
    BSMa mozesz podmieniac do woli, nie jest kodowany.
    Obadaj wtyczke od ABSu na okolicznosc zieleni.
    Reszta juz zostala powiedziana, nie da sie auta naprawic zdalnie.