logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Panasonic NV-SJ422EE - Jak ustawić mechanizm kasety po naprawie zasilacza?

rafcio363 06 Lut 2013 20:07 2982 6
REKLAMA
  • #1 11897851
    rafcio363
    Poziom 30  
    Ocena: 264
    Witam.
    Mam problem z tym sprzętem a mianowicie uszkodzony był zasilacz na płycie głównej.Kaseta była w środku aby dostać się do płyty głównej musiałem wyciąganać kasetę ręcznie i zdemontować cały mechanizm.
    Po naprawie zasilacza i złożeniu sprzętu efekt mam taki.
    Właczam magnetowid , kręci chwila głowicą i się wyłącza po 5s.
    Pomoże ktoś jak ustawić mechanizm w środku?
    Kasety nieda się włożyć żeby było tak jak przed naprawą (tzn sanki w dół schodzą z kasetą ale się nie blokują tylko wracają do góry).

Jedna fotka przedstawia środek a druga to co mam na lcd w momencie jego włączenia.
    Niestety z mechanizmów jestem zielony.
    Panasonic NV-SJ422EE - Jak ustawić mechanizm kasety po naprawie zasilacza? Panasonic NV-SJ422EE - Jak ustawić mechanizm kasety po naprawie zasilacza?
  • REKLAMA
  • #2 11898133
    kwarek23
    Poziom 19  
    Ocena: 17
    Jak się dobrze przyjrzysz mech. zębatką itp. to wszędzie są markery trzeba według nich poustawiać mech. w pozycji Eject.
    Jak nie da rady to serwisówka,no bo jak tu inaczej Ci pomóc.
  • REKLAMA
  • #3 11898165
    rafcio363
    Poziom 30  
    W serwisówce niema ustawień, nigdy tego nie robiłem ,więc jakbyś mógł mi zaznaczyć na foto to byłbym wdzięczny.
  • #4 11898324
    kwarek23
    Poziom 19  
    Ocena: 17
    Poszukaj porządnej serwisówki z opisanym mech. musi takowa istnieć ,na foto to nie realne.
    Ja ustawiałem zawsze mając mech .w rękach dość dawno temu więc tak z głowy to trudno.
    a po za tym na fotce i tak wszystkiego nie widać.
    Zwróć uwagę na taki łącznik(plastikowy) przy ślimaku silnika Load czy czasem nie jest pęknięty( częsta usterka ).