logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

przełącznik funkcyjny Panasonic NV-J35HQ, NV-SD427EE

zJaWik 13 Lip 2005 11:45 1419 3
REKLAMA
  • #1 1650280
    zJaWik
    Poziom 11  
    Ocena: 7
    Proszę się nie śmiać tylko pomóc.
    Naprawdę jestem początkujący, ale od czegoś trzeba zacząć.
    W obydwu egzemplarzach występuje dość podobny objaw usterki z ładowaniem kasety a jak już się uda załadować to dalej nic już się nie dzieje, a czasami wyłączy się zasilanie. W starszym modelu NV-J35HQ wyglądało to jeszcze tak że czasami kaseta ruszyła obecnie już i jeden i drugi odmawia współpracy.
    Na formu czytałem że "przełącznik funkcyjny" jest w wielu przypadkach odpowiedzialny za problemy z transportem taśmy. Chętnie bym go wymienił przeczyścił czy cokolwiek innego ale nie mam pojęcia jak to ustrojstwo wygląda i gdzie go szukać ? Proszę o pomoc.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 1650708
    maryann
    Poziom 37  
    Ocena: 334
    W każdym wypadku (no prawie) zaczyna się od zasilacza. W tym starszym na pewno jest co ogłądać i wymieniać: dwie małe elki po pierwotnej stronie, 5 dużych po wtórnej+ ew. małe wylane( na oko widać). To na początek.
    Przełącznik f. jest w prawym tylnym rogu mechanizmu- od góry: biała zębatka na patelni o (chyba) pięciu uchwytach. Na razie nie ruszaj.

Natomiast w NVSD i owszem- znajdziesz go od spodu (z wyglądu podobny, ale ma mniej wyprowadzeń). Zajrzeć do środka (ostrożnie, fabryka tego nie przewidziała) i wyczyścić np. kontaktem- również styki(od str. płyty głównej również!). Najważniejsze jest poskładanie tego tak jak było- aby zębatki stykały sie dokładnie okreslonymi zębami- są znaki.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 1654604
    Karol 1
    Poziom 25  
    Ocena: 30