Witam.
Od jakiegoś czasu walczę z usterka mojej skody Felicji 1.3 mpi+ gaz sekwencyjny (sterownik Diego G3).
Wymienione rzeczy:
czujnik Halla, czujnik podciśnienia (MAP), sonda lambda, czujnik temperatury płynu chłodniczego, profilaktycznie przeczyszczone wtyczki i sprawdzone połączenia lutowane instalacji lpg, wyregulowane luzy zaworowe.
Niestety problem jak był tak jest nadal..
Objawy to :
nie rozwija pełnej mocy (nie raz wciska się gaz do dechy a silnik nie chce przekroczyć 1000 obr?min), ciężko wkręca się do 3500 po przekroczeniu 3500 obr/min idzie normalnie, nie raz potrafi zgasnąć.
Usterka występuje okresowo tzn. raz jest raz jej nie ma ale ostatnio częstotliwość się mocno nasiliła, co jest bardzo denerwujące więc postanowiłem zrobić z tym porządek.
Objawy występują zarówno na gazie jak i na benzynie.
Vag pokazuje błędy sondy lambda 527 i 525 zwarcie do plusa.
Szczerze to brakuje mi już pomysłów skoro sonda jest nowa to raczej wykluczam by w niej był problem.
Ma ktoś jakiś pomysł co mogę jeszcze sprawdzić, przychodzi mi do głowy już tylko cewka zapłonowa ale jak ją sprawdzić nie mając innej na podmianę?
Od jakiegoś czasu walczę z usterka mojej skody Felicji 1.3 mpi+ gaz sekwencyjny (sterownik Diego G3).
Wymienione rzeczy:
czujnik Halla, czujnik podciśnienia (MAP), sonda lambda, czujnik temperatury płynu chłodniczego, profilaktycznie przeczyszczone wtyczki i sprawdzone połączenia lutowane instalacji lpg, wyregulowane luzy zaworowe.
Niestety problem jak był tak jest nadal..
Objawy to :
nie rozwija pełnej mocy (nie raz wciska się gaz do dechy a silnik nie chce przekroczyć 1000 obr?min), ciężko wkręca się do 3500 po przekroczeniu 3500 obr/min idzie normalnie, nie raz potrafi zgasnąć.
Usterka występuje okresowo tzn. raz jest raz jej nie ma ale ostatnio częstotliwość się mocno nasiliła, co jest bardzo denerwujące więc postanowiłem zrobić z tym porządek.
Objawy występują zarówno na gazie jak i na benzynie.
Vag pokazuje błędy sondy lambda 527 i 525 zwarcie do plusa.
Szczerze to brakuje mi już pomysłów skoro sonda jest nowa to raczej wykluczam by w niej był problem.
Ma ktoś jakiś pomysł co mogę jeszcze sprawdzić, przychodzi mi do głowy już tylko cewka zapłonowa ale jak ją sprawdzić nie mając innej na podmianę?