Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

chrysler voyager 2.4 - voyager 2.4 bęzyna nie chce odpalić

Popławski Arkadiusz 02 Mar 2013 15:50 8415 13
  • #1
    Popławski Arkadiusz
    Level 9  
    Witam potrzebuje pomocy.Wjechałem dzisiaj do garażu aby wymienić świece zapłonowe i tłumik. Niestety już z niego nie wyjechałem. Przekręcam stacyjkę , kontrolki zapalają się. Lecz rozrusznik nie kręci , nie słychać pompy paliwa. Zrobiłem kluczykowanie żeby pokazało błąd. I okazało się że kluczykowanie nic nie pokazuje , a powinno chociaż pokazać że odłończałem akumulator. Może ktoś wie co się stało?
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    Erwin123
    Level 26  
    Spawałeś coś przy tłumiku ? moze zjarałeś elektronike. Sprawdz jak sie zachowuje immo.
  • #3
    Popławski Arkadiusz
    Level 9  
    Tłumik tylko zdemontowałem i założyłem nowy. Środkowy z końcowym , tam nic nie mogłem odwalić. A jak mam sprawdzić immo?
  • #4
    Erwin123
    Level 26  
    Jak się zachowuje dioda od immo? , sprawdz zasilanie na przekazniku rozrusznika.
  • #5
    Popławski Arkadiusz
    Level 9  
    A czy wszystkie mają immo. Ja niby diodę mam ale nigdy nie działała chyba nawet jest odłączona i pilota też nie mam. Jeżdżę już tak parę lat.
  • #6
    Erwin123
    Level 26  
    A który to rocznik ? moze juz ktos to immo wyłączył , diode odciął i eraz problemy powróciły , przyjrzał bym sie sterownikowi.
  • #7
    Popławski Arkadiusz
    Level 9  
    Rocznik 96 mam już wyciągnięty komputer i zastanawiam się czy wygrzebać ten żel . Może coś tam wypatrzę. Trochę sprzedawałem części używane od tego modelu i komputery schodziły szybko. Robiłem wcześniej kluczykowanie a teraz nie mogę ,dlatego podejrzewam że to komputer ale nie mam pewności.
  • #8
    Erwin123
    Level 26  
    Sprawdz czy masz antene przy stacyjce. Jak jest to i immo jest , chyba ze wyłączone. Ale jesli zel jest nienaruszony to nikt tam nic nie kopał , mozesz sie zaopatrzyc w drugi sterownik nie sa takie drogie i spróbować ale wtedy albo przyuczenie albo immo off.
  • #9
    Popławski Arkadiusz
    Level 9  
    A jakbym od kogoś podmienił to będzie działać? I czy od 2.0 jest taki sam komp? I czy jest sens żebym grzebał w swoim kompie? I jak wyłączyć immo? Sorki że tyle pytań ale ostatnio walczyłem z innym autem na odległość kolega kupował wymieniał i nie pomagało. Usterka była banalna ale wykryłem jak przyjechał na miejsce.
  • #10
    Erwin123
    Level 26  
    Musisz kupic z takimi samymi numerami . O zabezpieczeniach na forum nie bedziemy rozmawiać :)
  • #11
    Popławski Arkadiusz
    Level 9  
    Dalsza moja walka wyglądała tak że puknołem młotkiem w kompa i samochód zapalił , rano znowu nie chciał więc znowu dostał strzała i zapalił. No więc zacząłem wygrzebywać żel. Zimnych lutów było z 10. ale przy odklejaniu płytki z obudowy uszkodziłem jakąś dziwną chyba diodę 105 , 16K , 612. Wstawiłem inną poprawiłem luty i odpala . Ale szaleje na obrotach. Więc kupiłem drugiego kompa czarne wtyczki tak jak mój. Samochód odpala na bęzynie i zaraz gaśnie a na gazie chodzi dobrze. Pomocy !!!! bo już nie mam siły. Czy to znowu jakiś zimny lut?
  • #12
    martom46
    Level 12  
    Zmęczyłeś chryslera ??. Widzę że temat się zatrzymał. Immo trzyma !
  • #13
    Popławski Arkadiusz
    Level 9  
    Wymieniłem kompa i samochód działa
  • #14
    misiek55555
    Level 10  
    kolego jak wymieniałeś kompa na co patrzyłeś na obudowę czy numery z naklejki tez mam czarne wtyczki i mam problem z kupieniem kompa znalazłem jeden ale on ma końcówkę ag a ja af i nie wiem czy to bd działać pomocy odpowiedz ktos???