Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

chrysler voyager 2.4 - voyager 2.4 bęzyna nie chce odpalić

02 Mar 2013 15:50 7596 13
  • Poziom 8  
    Witam potrzebuje pomocy.Wjechałem dzisiaj do garażu aby wymienić świece zapłonowe i tłumik. Niestety już z niego nie wyjechałem. Przekręcam stacyjkę , kontrolki zapalają się. Lecz rozrusznik nie kręci , nie słychać pompy paliwa. Zrobiłem kluczykowanie żeby pokazało błąd. I okazało się że kluczykowanie nic nie pokazuje , a powinno chociaż pokazać że odłończałem akumulator. Może ktoś wie co się stało?
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 26  
    Spawałeś coś przy tłumiku ? moze zjarałeś elektronike. Sprawdz jak sie zachowuje immo.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 8  
    Tłumik tylko zdemontowałem i założyłem nowy. Środkowy z końcowym , tam nic nie mogłem odwalić. A jak mam sprawdzić immo?
  • Poziom 26  
    Jak się zachowuje dioda od immo? , sprawdz zasilanie na przekazniku rozrusznika.
  • Poziom 8  
    A czy wszystkie mają immo. Ja niby diodę mam ale nigdy nie działała chyba nawet jest odłączona i pilota też nie mam. Jeżdżę już tak parę lat.
  • Poziom 26  
    A który to rocznik ? moze juz ktos to immo wyłączył , diode odciął i eraz problemy powróciły , przyjrzał bym sie sterownikowi.
  • Poziom 8  
    Rocznik 96 mam już wyciągnięty komputer i zastanawiam się czy wygrzebać ten żel . Może coś tam wypatrzę. Trochę sprzedawałem części używane od tego modelu i komputery schodziły szybko. Robiłem wcześniej kluczykowanie a teraz nie mogę ,dlatego podejrzewam że to komputer ale nie mam pewności.
  • Poziom 26  
    Sprawdz czy masz antene przy stacyjce. Jak jest to i immo jest , chyba ze wyłączone. Ale jesli zel jest nienaruszony to nikt tam nic nie kopał , mozesz sie zaopatrzyc w drugi sterownik nie sa takie drogie i spróbować ale wtedy albo przyuczenie albo immo off.
  • Poziom 8  
    A jakbym od kogoś podmienił to będzie działać? I czy od 2.0 jest taki sam komp? I czy jest sens żebym grzebał w swoim kompie? I jak wyłączyć immo? Sorki że tyle pytań ale ostatnio walczyłem z innym autem na odległość kolega kupował wymieniał i nie pomagało. Usterka była banalna ale wykryłem jak przyjechał na miejsce.
  • Poziom 26  
    Musisz kupic z takimi samymi numerami . O zabezpieczeniach na forum nie bedziemy rozmawiać :)
  • Poziom 8  
    Dalsza moja walka wyglądała tak że puknołem młotkiem w kompa i samochód zapalił , rano znowu nie chciał więc znowu dostał strzała i zapalił. No więc zacząłem wygrzebywać żel. Zimnych lutów było z 10. ale przy odklejaniu płytki z obudowy uszkodziłem jakąś dziwną chyba diodę 105 , 16K , 612. Wstawiłem inną poprawiłem luty i odpala . Ale szaleje na obrotach. Więc kupiłem drugiego kompa czarne wtyczki tak jak mój. Samochód odpala na bęzynie i zaraz gaśnie a na gazie chodzi dobrze. Pomocy !!!! bo już nie mam siły. Czy to znowu jakiś zimny lut?
  • Poziom 12  
    Zmęczyłeś chryslera ??. Widzę że temat się zatrzymał. Immo trzyma !
  • Poziom 8  
    Wymieniłem kompa i samochód działa
  • Poziom 10  
    kolego jak wymieniałeś kompa na co patrzyłeś na obudowę czy numery z naklejki tez mam czarne wtyczki i mam problem z kupieniem kompa znalazłem jeden ale on ma końcówkę ag a ja af i nie wiem czy to bd działać pomocy odpowiedz ktos???