logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak działa zabezpieczenie pompy głębinowej i jak je podłączyć?

landini 05 Mar 2013 18:43 9810 9
REKLAMA
  • #1 12021164
    landini
    Poziom 9  
    Ocena: 7
    Witam. Jestem uczącym dopiero na elektryka . Chciał bym się dowiedzić wszystkiego na temat zabezpieczenia pompy głębinowej. Dlaczego sie takie zabezpieczenie daje i jak ono działa ? I schemat tego podłączenie co jak potem podłączyć? :) [/s]
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 12021224
    .Jack
    Specjalista elektryk
    Ocena: 425
    landini napisał:
    Chciał bym się dowiedzić wszystkiego na temat zabezpieczenia pompy głębinowej

To nie pompę się zabezpiecza tylko silnik tej pompy, tak jak każdy inny silnik elektryczny musi być wyposażony w zabezpieczenia przeciążeniowe, zwarciowe, zanikowe oraz ochrony przeciwporażeniowej. Dodatkowo przy 3-f spotkać można przekażnik kontroli faz i asymetrii oraz zabezpieczenie przeciw suchobiegowi. Temat dość rozległy i jest ściśle powiązany z ochroną przewodu zasilającego. O co konkretnie chodzi bo w następnych latach szkolnych pewnie to zagadnienie będzie omawiane przez nauczyciela.
  • #3 12021290
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #4 12021475
    landini
    Poziom 9  
    TO w końcu jak to sie robi? idlaczego takie zabezpieczenia dajemy proszę o wytłumaczenie ?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #5 12021706
    zdzisiek1979
    Poziom 39  
    Ocena: 1246
    Jeśli chodzi o silnik to najlepiej nadaje się do tego wyłącznik silnikowy ma w sobie człon zwarciowy i człon przeciążeniowy ( ustawiany przez montera ).