Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault magnum 480 e-tech - ciężko pali,cofa się paliwo.

29 Mar 2013 13:45 4728 12
  • Poziom 9  
    Witam, proszę o pomoc w magnum 480 e-tech mam problem z rozruchem auta. Odpala po jakiś 2 minutach ciągłego kręcenia rozrusznikiem, pali awaria wtryskiwacza a po czasie naprawa b.pilna. Pompkę zasilającą sprawdziłem, sprężynki całe ale troszkę jest wytarta przy jednej zębatce.Zastanawiam się jak ten układ trzyma paliwo by się nie cofało bo nie znalazłem żadnego zaworka zwrotnego ?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 13  
    Zrób diagnostykę komputerową, reszta to wróżenie z fusów.
    Paliwo się nie cofnie jeśli układ jest szczelny.
  • Poziom 10  
    Zgadzam się z Rysiu, układ nie szczelny:)
  • Poziom 18  
    Zrób diagnostykę , ale ja bym obstawił uszkodzony czujnik prędkości obrotowej, podeślij błędy z ems to sprawdzimy który .
  • Poziom 9  
    Witam błąd to EECU0019002001 i to tylko na odpalonym silniku.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Paliwo cofa się to na bank tylko gdzie szukać czy pompka zasilająca w paliwo może być przyczyną ma lekko wytarte ścianki wewnątrz.
  • Poziom 18  
    Czujnik prędkości obrotowej silnika (na kole zamachowym): czujnik nie kontaktuje przy włączonym silniku


    Diagnostyka
    Sprawdzić wiązkę (J1/30, J1/31) oraz czujnik
  • Poziom 9  
    Witam a gdzie szukać tej wiązki i czy to oznacza że pompka ok ?

    Dodano po 2 [minuty]:

    Auto ciężko pali no i przez jakiś czas po odpaleniu jakby mu brakowało paliwa, jak dokładam obrotów po czasie to mija.
  • Poziom 18  
    Sprawdz wiązkę od czujnika na kole zamachowym do kasety komputera . A to że kuleje po odpaleniu to może byc objaw jakiejś innej usterki .
  • Poziom 9  
    Witam ponownie,to znaczy że auto pali po kilku minutach kręcenia to wina tego czujnika ?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Czy może paliwo się cofa i czy lekko wytarte ścianki w pompce zasilającej nie mają większego znaczenia ?

    Dodano po 2 [minuty]:

    Objaw przypomina zapowietrzone auto dlatego dopytuje no i problem palenia auta jest narastający.
    Moderowany przez serwisantscani1:

    Poprawiłem pisownię w każdym Kolegi poście. Zwracam uwagę aby pisać posty bezbłędnie. Zdania zaczynamy z wielkiej litery a kończymy kropką, używamy również znaków przestankowych.

    3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.

  • Poziom 18  
    Komunikat od wtrysku i naprawa bardzo pilna świeci się od tego , długo kręci że zapala też od tego . Wykręć czujnik obejrzyj czy nie jest przytarty albo uszkodzony .
  • Poziom 9  
    Dzięki za pomoc sprawdzę czujnik.
  • Poziom 1  
    Witam. A czy powodem cofania się paliwa nie jest uszkodzony wtrysk? Czytałem gdzieś na jakimś forum, że może się zapowietrzać też przez nieszczelny wtrysk..
  • Użytkownik usunął konto