logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak odzyskać zdjęcia z folderu, który jest w formacie .lnk?

nicsmiesznego 22 Kwi 2013 17:04 1170 3
REKLAMA
  • #1 12227580
    nicsmiesznego
    Poziom 1  
    Witam,
    chciałam dziś zgrać folder ze zdjęciami na płytę, wycięłam go z dysku i wkleiłam na płytę, okazało się że jest na niej za mało miejsca, więc ją wyjęłam i w tym momencie zorientowałam się, że utraciłam wszystkie dane. Ściągnęłam 3 różne programy, aby odzyskać zdjęcia, jednak folder ukazuje mi się jako skrót w formacie lnk. Czy jest możliwość abym odzyskała te zdjęcia? Nie znam się za bardzo na komputerach, więc proszę o wyrozumiałość i wyjaśnienie w miarę prostymi słowami;)
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 12227665
    Łukasz_W

Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    Ocena: 646
    Pierwsza najważniejsza rzecz, to praca z dyskiem tylko w trybie odczytu - nie uruchamiamy systemu, nie instalujemy programów do odzyskiwania danych.
    Wyciągamy dysk i podłączmy do innej maszyny lub korzystamy z systemu Live. Dane odzyskujemy na inny nośnik.
    Przed pracami wypada sprawdzić stan techniczny dysku z którego chcemy coś odzyskiwać - podać SMART.
    Konto firmowe:
    HEX SERWIS
    Smołdzinska 2B/16, Kobysewo, 83-304 | Tel.: 530XXXXXX (Pokaż) | Strona WWW: https://hex-serwis.pl
  • REKLAMA
  • #3 12227755
    artaa
    Poziom 43  
    Ocena: 1688
    Wyżej generalnie jest wszystko napisane, przykładowo:
    pobierasz iso PM, i wypalasz na CD, uruchamiasz z niego komputer.
    http://partedmagic.com/doku.php?id=screenshots#.UXVaUL27wnI

Podajesz na forum (opcja dodaj obrazek) czytelne foto SMART jest ikona na pulpicie PM.

Do odzysku zdjęć możesz użyć PhotoRec jest na PM.

Oczywiście odzysk na inny HDD, mam nadzieję że na tym źródłowym HDD nic nie instalowałaś, bo jeśli tak to słabo może być...
  • #4 12230442
    laptokowiec
    Poziom 31