logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Najlepszy program do tworzenia stron WWW dla początkujących bez HTML?

piotrd90 26 Lut 2005 11:54 2725 28
REKLAMA
  • #1 1267198
    piotrd90
    Poziom 20  
    Ocena: 4
    Mam pytanie: Jaki według was jest najlepszy program do tworzenia stron www i gdzie go mogę ewentualnie ściągnąć (nie wchodzi w gre pajączek czy zajączek) ponieważ nie znam sie za bardzo na html-u. Najlepiej jakby to był jakiś Front Page albo cos z Open Office, tylko gdzie to mogę sciągnąć????
  • REKLAMA
  • #2 1267222
    Kapsis
    Poziom 25  
    Ocena: 16
    Flash MX
  • #3 1267327
    md
    Poziom 41  
    Ocena: 791
    piotrd90 napisał:
    gdzie go mogę ewentualnie ściągnąć (nie wchodzi w gre pajączek czy zajączek) ponieważ nie znam się za bardzo na html-u. Najlepiej jakby to był jakiś Front Page albo cos z Open Office, tylko gdzie to mogę sciągnąć????

Jeżeli chcesz "ewentualnie ściągnąć" i do tego
    piotrd90 napisał:

"Najlepiej jakby to był jakiś Front Page albo cos z Open Office"

to wyjście jest tylko jedno: http://download.openoffice.org/1.1.4/index.html
    NIe oznacza to jednak, że wyjście to jest najlepsze. Poszukaj na forum, bo tutaj co chwilę poruszany jest ten temat. Poszukaj w sieci kursów HTML-a i jako edytora użyj Notatnika z Windows - trudna sprawa na początek, ale to jedynie właściwa droga do opanowania sztuki tworzenia stron. Jak opanujesz HTML, to później łatwiej będzie z PHP, XHTML itd
  • #4 1267344
    Electronic0
    Poziom 17  
    Ocena: 5
    Najlepszym, najwygodniejszym i najprostszym programem do tworzenia stron WWW jest Webmajster
  • #5 1267374
    md
    Poziom 41  
    Electronic0 napisał:
    Najlepszym, najwygodniejszym i najprostszym programem do tworzenia stron WWW jest Webmajster