logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak skonfigurować połączenie Integra WRL 128 z ETHM-1 w DloadX?

jarox1209 13 Cze 2013 21:17 13596 5
  • #1 12414486
    jarox1209
    Poziom 2  
    Cześć,

na wstępie przepraszam ale jestem laikiem w temacie satela. Czy ktoś może mi poradzić krok po kroku co zrobić aby Centrala nawiązała połączenie z modułem ETHM -1 i żeby dało się zarządzać całością z poziomu DloadX. Przejrzałem instrukcje ale jest minimum opisów jeżeli chodzi o samą konfigurację sieci itd.

Stan instalacji jest taki:

1) Manipulator INT-KLCD i moduł ETHM-1 wykryty.
    2) W komputerze mam dwie karty sieciowe. Jedna dostarcza internet i ma publiczny adres, a druga jest połaczona kablem z ETHM -1 i jest na niej ustawione DHCP, tak samo z resztą jak w centrali.

Zastanawia mnie fakt co dalej. Poradziłem sobie z kablami, z czujnikami, z programowaniem, powiadamianiem smsami przy wykryciu ruchu i wszystko działa. Teraz bym chciał to jakoś skonfigurować żeby się tym dało zarządzać przez telefon ale problem mnie chyba przerasta.

Pozdr

............................................................................
    Ogłoszenie

Przeczytaj również:
    ETHM 1 Plus/Integra Control. Wybrane zagadnienia

Zapraszamy do zapoznania się z pozostałymi poradnikami, tematami wyróżnionymi, artykułami, z zakresu systemów zabezpieczeń takich jak domofony, automatyka bram i szlabanów, systemy alarmowe, kamery, kontrola dostępu:
    Poradniki dot. systemów zabezpieczeń

Jeżeli w w/w tematach nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, zapraszamy na forum:
    Systemy zabezpieczeń

Zachęcamy również do odwiedzenia sekcji Poradniki Ogólne, gdzie znajdziecie materiały z pozostałych działów forum, w tym dla osób rozpoczynających swoją przygodę z elektroniką:
    Poradniki Ogólne
  • #2 12416862
    castortray
    Poziom 11  
    Ocena: 3