logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Windows XP - dwa systemy przy starcie komputera(wcześniej tego nie było)

kambataro 15 Cze 2013 09:13 4470 19
REKLAMA
  • #1 12418465
    kambataro
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    Witam szanownych forumowiczów. Od kilku dni borykam się z włączaniem komputera, przy starcie nagle zaczął wyskakiwać mi wybór systemu(WCZEŚNIEJ TEGO NIE BYŁO!):
    -Microsoft Windows
    -Windows (domyślnie)
    z czego "Windows (domyślnie)" nie działa - po wybraniu tej opcji wyskakuje brak jakiegoś pliku system32.
    A cały problem wziął się z nikąd... szperałem tylko w Edytorze rejestru (ale tylko w zakładce z kontrolerami, gdyż nie działał mi pad) i po ponownym włączeniu komputera jest problem :(
    Proszę o pomoc, gdyż jestem zielony z komputerów, a porady, które znalazłem w internecie nie działają :(
  • REKLAMA
  • #2 12418479
    sPeRaCz.PL
    Poziom 42  
    Ocena: 613
    Usuń z pliku boot.ini wpis z Windows (domyślnie) i po sprawie
  • #4 12418501
    kambataro
    Poziom 11  

chodzi o to, że tutaj jest tylko jedna opcja
    co o tym sądzicie?
  • REKLAMA
  • #5 12418507
    sPeRaCz.PL
    Poziom 42  
    [boot loader]
    timeout=30
    default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
    [operating systems]
    multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows" /noexecute=optin /fastdetect

Powinno być tak.
  • #6 12418508
    kambataro
    Poziom 11  
    to mam usunąć "usepmtimer"?
  • #7 12418510
    sPeRaCz.PL
    Poziom 42  
    Tak. Zrób kopię pliku w razie czego.
  • #8 12418518
    kambataro
    Poziom 11  
    tylko chodzi o to, że "Windows (domyślnie)" - wyskakuje w tej opcji jako domyślny, a wtedy system nie chce się uruchomić gdyż brakuje pliku system32, stąd moje pytanie czy jeśli zmienie ten plik to komputer mi się w ogóle uruchomi? :)